Trwa wczytywanie danych

Zrywamy z plastikowymi torbami zakupowymi

W Kauflandzie ograniczamy zużycie i sprzedaż jednorazowych toreb**. Dołącz do nas i pakuj zakupy do bardziej przyjaznych dla natury odpowiedników wielokrotnego użytku. Są one bardzo wytrzymałe, wygodne, pakowne, można je łatwo złożyć i dzięki temu zawsze mieć pod ręką – w torebce, plecaku, samochodzie, w koszyku na rowerze.

Kaufland bierze udział w akcji REset Plastic, polegajacej na redukcji plastiku w całej sieci marketów. Cały proces opiera się na pięciu filarach: redukcji plastiku gdzie to tylko możliwe; produkcji opakowań wyłącznie z plastiku nadającego się do recyklingu; recyklingu istniejących opakowań; usuwaniu odpadów plastikowych z naszego otoczenia; uświadamianiu potrzeby ochrony środowiska.

 

*Jednorazowych toreb plastikowych rocznie.
**Torby jednorazowe, które pozostały w sklepach, zostaną wyprzedane.

 

1 - torba bawełniana; 2 - torba papierowa, 3 - torba wielorazowa, 4 -ażurowa plecionka ze sznurka,     5 - plastikowa torba wielokrotnego użytku

REset Plastic

Strategia redukcji plastiku grupy Schwarz

Grupa Schwarz, obejmując dwa koncerny handlowe Lidl i Kaufland i należąc do największych firm handlowych świata, jest zobligowana prowadzić odpowiedzialną politykę. Poprzez akcję REset Plastic rozwinęła globalną, międzynarodową akcję, która opiera się na pięciu filarach: redukcji plastiku, wymianie opakowań, recyklingu i usuwaniu odpadów plastikowych oraz poszerzaniu świadomości społecznej. Tym samym wcielamy w życie ideę „Mniej plastiku – mniej odpadów produkcyjnych”.

Pięć głównych zasad działania akcji REset Plastic – strategii grupy Schwarz:

1. REduce – redukcja plastiku
Rezygnujemy z plastiku, jeśli tylko jest to możliwe.

2. REdesign – zmiana opakowań
Tworzymy produkty tak, aby mogły ponownie zostać poddane recyklingowi, a tym samym zmniejszamy ilość odpadów produkcyjnych.

3. REcycle – recykling
Zbieramy i sortujemy odpady plastikowe, które następnie poddajemy recyklingowi.

4. REmove – usuwanie odpadów plastikowych
Wspieramy sprzątanie i niszczenie oraz redukcję do minimum odpadów plastikowych z naszego otoczenia/środowiska.

5. REsearch – poszerzanie świadomości społecznej
Inwestujemy w badania i rozwój ekologicznych, przyjaznym środowisku rozwiązań, a także uświadamiamy o recyklingu i ochronie zasobów.

Dowiedz się więcej o strategii grupy Schwarz na www.reset-plastic.com.