Kaufland Gwiazdą Jakości Obsługi 2017
Kaufland został uhonorowany przez konsumentów prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2017.
Wyróżnienie przyznawane jest za najlepszą jakość obsługi i potwierdza najwyższy poziom dbałości o klienta. Nagroda ta jest wyjątkowo cenna, ponieważ przyznają ją klienci poprzez głosowanie w prowadzonym przez cały rok badaniu. Wyróżnione firmy z różnych branż tworzą grono najprzyjażniejszych dla konsumentów firm w Polsce i są postrzegane jako organizacje godne zaufania, w których klienci zawsze mogą liczyć na profesjonalną obsługę.
To wyróżnienie cieszy nas szczególnie, ponieważ jest ono przyznawane na podstawie badań konsumenckich. A to właśnie opinie naszych klientów są dla nas najważniejsze. Potwierdzają one, że nasi klienci znajdują u nas wszystkie niezbędne towary oraz są dobrze i sprawnie obsługiwani. Stale zmieniamy nasze sklepy, poprawiając wygodę zakupów, a o jakość obsługi dbają nasi wykwalifikowani pracownicy, bez których wkładu otrzymanie tego wyróżnienia nie byłoby możliwe. Dziękujemy - mówi Marcin Łojewski, Wiceprezes Zarządu Kaufland Polska.
Misją programu organizowanego przez Polski Program Jakości Obsługi jest poprawa jakości handlu i usług w Polsce. Gwiazdy Jakości Obsługi zostały przyznane już po raz dziesiąty. Więcej informacji o programie można znaleźć na stronie gwiazdy.jakoscobslugi.pl.
Dane kontaktowe
38 Content Communication