Trwa wczytywanie danych

Kaufland Gwiazdą Jakości Obsługi 2017

Wrocław, 24 marca 2017 roku

Kaufland został uhonorowany przez konsumentów prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2017.

Wyróżnienie przyznawane jest za najlepszą jakość obsługi i potwierdza najwyższy poziom dbałości o klienta. Nagroda ta jest wyjątkowo cenna, ponieważ przyznają ją klienci poprzez głosowanie w prowadzonym przez cały rok badaniu. Wyróżnione firmy z różnych branż tworzą grono najprzyjażniejszych dla konsumentów firm w Polsce i są postrzegane jako organizacje godne zaufania, w których klienci zawsze mogą liczyć na profesjonalną obsługę.

To wyróżnienie cieszy nas szczególnie, ponieważ jest ono przyznawane na podstawie badań konsumenckich. A to właśnie opinie naszych klientów są dla nas najważniejsze. Potwierdzają one, że nasi klienci znajdują u nas wszystkie niezbędne towary oraz są dobrze i sprawnie obsługiwani. Stale zmieniamy nasze sklepy, poprawiając wygodę zakupów, a o jakość obsługi dbają nasi wykwalifikowani pracownicy, bez których wkładu otrzymanie tego wyróżnienia nie byłoby możliwe. Dziękujemy - mówi Marcin Łojewski, Wiceprezes Zarządu Kaufland Polska.

Misją programu organizowanego przez Polski Program Jakości Obsługi jest poprawa jakości handlu i usług w Polsce. Gwiazdy Jakości Obsługi zostały przyznane już po raz dziesiąty. Więcej informacji o programie można znaleźć na stronie gwiazdy.jakoscobslugi.pl.

Dane kontaktowe

Daria Tworek
Publicis Consultants
ul. Wołoska 9A - Platinium III
02-583 Warszawa