Trwa wczytywanie danych

Nowa kampania wizerunkowa Kauflandu

Wrocław, 11 kwietnia 2017 roku

Kaufland Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, opartą na nowym formacie kreatywnym.

Kampania przedstawia serię krótkich spotów reklamowych, nakręconych w konwencji krótkiego serialu. Ich bohaterami są Katarzyna i jej rodzina oraz ich sąsiedzi. Spoty przedstawiają codzienne perypetie bohaterów.

Celem kampanii jest podkreślenie szerokiego asortymentu dostępnego w marketach Kaufland. Kampania obejmuje reklamy wizerunkowe oraz wizerunkowo-produktowe, dopasowane do sezonowego kalendarza zakupowego. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, radiowe, OOH oraz działania digital i potrwa do grudnia 2017 r.

Kreacja kampanii: Schulz Brand Friendly
Reżyser spotów: Marcin Ziębiński
Dom produkcyjny: FeelMovie
Dom mediowy: Maxus

Dane kontaktowe

Daria Tworek
Publicis Consultants
ul. Wołoska 9A - Platinium III
02-583 Warszawa