Trwa wczytywanie danych

Kaufland wśród trzech najchętniej polecanych sieci handlowych w Polsce

Wrocław, 4 grudnia 2017 roku

Kaufland po raz kolejny znalazł się w gronie najsilniejszych marek w Polsce. Sieć została uhonorowana prestiżowym tytułem Superbrands 2018.

O przyznaniu tytułów Superbrands 2018 zadecydowali konsumenci w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia na łącznej próbie ponad 10 tysięcy respondentów. Najważniejszym kryterium branym pod uwagę było polecanie marki, które jest wyrazem zaufania i uznania dla jej jakości. Badanie objęło prawie 2 tys. marek, a opinie konsumentów pozwoliły określić indeks siły marki i tym samym wyłonić najsilniejsze z nich. Wśród badanych marek znalazło się 29 sklepów spożywczo-przemysłowych.

To, że jesteśmy jedną z trzech najchętniej polecanych sieci handlowych na coraz bardziej konkurencyjnym i wymagającym polskim rynku pokazuje, że nasz model biznesowy i rozwiązania dobrze odpowiadają na oczekiwania i potrzeby klientów - mówi Marcin Łojewski, Wiceprezes Zarządu Kaufland Polska.

Kaufland został uhonorowany tytułem Superbrands już po raz kolejny, sieć otrzymała wyróżnienie także w edycjach 2017 i 2016.

Superbrands to międzynarodowa organizacja, działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie, a od 12 lat w Polsce.

Dane kontaktowe

Daria Tworek
Publicis Consultants
ul. Wołoska 9A - Platinium III
02-583 Warszawa