Trwa wczytywanie danych

Kaufland rozwija ofertę w segmencie private label i wprowadza kolejną markę własną – Kuniboo

Wrocław, 18 lipca 2018 roku

Od kilku lat segment private label w Polsce dynamicznie się rozwija. Jest to bezpośrednio związane z procesem rozbudowywania sieci placówek handlowych i dyskontów. Kaufland z myślą o najmłodszych wprowadza nową markę tekstylną - Kuniboo. Kryją się pod nią wysokiej jakości ubranka dla niemowląt i dzieci w korzystnej cenie.

Dla maluchów wszystko, co najlepsze!

Bezpieczeństwo i jakość to kwestie kluczowe w przypadku takich produktów jak tekstylia dla niemowląt. Kaufland zdaje sobie z tego sprawę, dlatego wszystkie produkty marki Kuniboo posiadają certyfikat Ökotex 100, a większość z nich jest jednocześnie wykonana z naturalnych włókien posiadających atest GOTS. Oznacza to, że są to tekstylia wolne od szkodliwych substancji i wykonane z bawełny organicznej. Przy produkcji uwzględniono ochronę surowców naturalnych, a produkty zostały przebadane przez niezależne instytuty i laboratoria. Dokładnej weryfikacji poddano także materiały i dostawców, który musieli spełnić ściśle określone kryteria.

Kuniboo – komfort dla dzieci i rodziców

Wszystkie ubranka Kuniboo są miękkie i przyjemne w dotyku. To ogromna zaleta dla dziecka, któremu przyjdzie je nosić, jednak Kaufland pomyślał również o rodzicach. Materiały są bardzo wytrzymałe, łatwe w pielęgnacji, można je prać w pralce, co czyni je praktycznymi w codziennym użyciu. W szerokim asortymencie klienci znajdą ubranka na co dzień, m.in. koszulki, spodenki, legginsy, czapki, śliniaki, bieliznę, śpioszki, rajstopy i skarpetki.

W trosce o środowisko

Zgodnie z nową polityką dotyczącą ograniczenia zużycia plastiku sieć Kaufland rezygnuje z tworzyw sztucznych w opakowywaniu swoich produktów. Zastosowane opakowania w produktach Kuniboo są wybrane świadomie, w trosce o środowisko. Tym samym użyto prostych papierowych banderoli i kartoników. Wszystkie posiadają służący ochronie lasów certyfikat FSC.

Kaufland wspiera rodziny w codziennych zakupach

Sieć Kaufland nie zapomina o potrzebach zakupowych rodzin, dlatego rozwija swoją ofertę również w segmencie artykułów przemysłowych o produkty przydatne w codziennym życiu. Niedawno firma wprowadziła nową markę kosmetyczną Bevola. Teraz idzie dalej i proponuje ubranka dla najmłodszych. Artykuły marki Kuniboo przeznaczone są dla niemowląt oraz dzieci do 4 roku życia. Ubranka Kuniboo są modne, wyróżnia je wesoły i kolorowy design oraz specjalny ambasador marki.

- Naszej nowej marce chcieliśmy nadać wizerunek przyjazny dziecku. Mały i uśmiechnięty szop pracz podkreśla jej atrybuty – wytrzymałość i prostotę oraz jest znakiem rozpoznawczym marki. Jednak nie jest to tylko zwykłe logo. Szop pracz to budząca sympatię postać, która ma codziennie towarzyszyć dziecku w poznawaniu świata – mówi Justyna Przybylska – dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej z Kaufland Polska.

Dane kontaktowe

Krzysztof Litwinek
Publicis Consultants
ul. Wołoska 9A - Platinium III
02-583 Warszawa