Trwa wczytywanie danych

Kaufland przyciąga uwagę smart shopperów

Wrocław, 6 września 2018 roku

Polacy starannie planują swoje zakupy. Współcześnie już nie tylko cena determinuje pojęcie „sprytnych” zakupów. Coraz częściej konsumenci zwracają uwagę również na jakość produktów, dostępny asortyment oraz lokalizację sklepu.

Pierwszym krokiem do inteligentnych zakupów jest ich odpowiednie planowanie. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Instytut MANDS w 2016 r.[1], aż 65% Polaków sporządza w tym celu szczegółową listę produktów. Skąd bierzemy informację o produktach i aktualnych promocjach? Jak się okazuje, jednym z głównych źródeł informacji są gazetki promocyjne. Korzysta z nich co drugi Polak!

W tym miesiącu sieć Kaufland ma kolejną dobrą wiadomość dla poszukiwaczy okazji. Z początkiem września w marketach wprowadzono specjalną edycję gazetki promocyjnej, która obejmuje jeszcze więcej okazyjnych ofert. Gazetka będzie obowiązywać w każdym tygodniu od poniedziałku do środy, a znaleźć ją można w każdym sklepie oraz na stronie internetowej. Co więcej 5 września ruszyła także loteria Payback. To wyjątkowa okazja na wygranie atrakcyjnych nagród podczas robienia codziennych zakupów w marketach Kaufland. Na uczestników czekają bardzo atrakcyjne nagrody, w tym trzy samochody marki BMW 318i Limousine, a także vouchery do realizacji na stacjach BP, w marketach Kaufland i na PizzaPortal.pl.

Zwyczaje zakupowe Polaków były także przedmiotem analizy przeprowadzonej przez AdRetail w ubiegłym roku[2], której wyniki potwierdziły, że polscy konsumenci chętnie poszukują okazji cenowych. Najbardziej interesują nas promocje na produkty codziennego użytku w tym przede wszystkim artykuły spożywcze. Chętnie korzystamy także z ofert na ubrania, sprzęt AGD, czy kosmetyki.

Oprócz nowych ofert promocyjnych, sieć sklepów Kaufland nieustannie dopasowuje się do potrzeb współczesnych klientów, poszerzając dostępny asortyment. W ostatnim czasie sieć zaprezentowała nowe marki własne. Oferta sklepu wzbogaciła się o tekstylia dla niemowląt i dzieci do 4 roku życia – Kuniboo oraz tekstylia dla dzieci w wieku szkolnym − Hip&Hopps. Od listopada zeszłego roku na półkach pojawiła się także marka Bevola, która obejmuje produkty drogeryjne do pielęgnacji i higieny dla całej rodziny.

 

[1] E-commerce w Polsce 2016. Badanie Gemius dla e-Commerce Polska.

[2] Smart Okazje – Zwyczaje zakupowe Polaków. Czerwiec 2017. Badanie AdRetail - Grupa Interia.pl

Dane kontaktowe

Daria Tworek
Publicis Consultants
ul. Wołoska 9A - Platinium III
02-583 Warszawa