Trwa wczytywanie danych

Przygotuj się do drogi z nowymi produktami K-to go!

Wrocław, 18 października 2018 roku

W tygodniu większość czasu spędzamy poza domem. Często zdarza nam się jeść w biegu, pomiędzy różnymi zajęciami i obowiązkami. W przerwie od pracy czy szkoły poszukujemy szybkich i smacznych przekąsek. Teraz z pomocą przychodzi sieć Kaufland, która wprowadza w Polsce nową markę K-to go! Produkty będą dostępne w sprzedaży już od 18 października.

Trendy na rynku

Z najnowszego raportu firmy Nielsen[1] wynika, że konsumenci coraz częściej szukają produktów ułatwiających im życie. Stwierdza tak ponad jedna czwarta konsumentów z całego świata! Ponadto 26% z nas decyduje się na wygodne w użyciu rozwiązania. Zmieniający się popyt na wygodę powoduje, że na rynku coraz bardziej popularne stają się gotowe do spożycia posiłki typu take-away. Okazuje się, że 80% Polaków nie je obiadów w domu, natomiast ponad połowa przyznaje, że gotowe przekąski nierzadko zastępują im lunch.

Rosnące oczekiwania konsumentów

W odpowiedzi na te trendy Kaufland stworzył markę K-to go. W jej skład wchodzą napoje, w tym cztery rodzaje gotowych do spożycia kaw przygotowanych w 100% na bazie ziaren Arabica, shake o smaku bananowym, czekoladowym oraz waniliowym, a także gotowe kanapki oraz muesli śniadaniowe. W ofercie każdy znajdzie coś w sam raz dla siebie. W zależności od preferencji polskich konsumentów oferta będzie rozszerzana.

Zaobserwowaliśmy duże zainteresowanie naszych klientów produktami, które nadają się do szybkiego spożycia. Z myślą o nich postanowiliśmy rozszerzyć naszą ofertę o produkty marki własnej K-to Go, które są idealną propozycją na szybką i różnorodną przekąskę w ciągu dnia. Produkty te będą idealnym uzupełnieniem codziennego menu dla wszystkich, którzy nie mają czasu na samodzielne przygotowywanie porannych posiłków” – mówi Krzysztof Szponder, szef Departamentu Zakupu w Kaufland Polska.

Co wyróżnia nową markę?

Przy tworzeniu produktów K-to go, Kaufland współpracuje tylko z wybranymi dostawcami, którzy muszą spełniać ściśle określone kryteria. Produkty marek własnych Kaufland są badane przez niezależne instytuty oraz podlegają wzmożonym wewnętrznym kontrolom. Dzięki temu sieć Kaufland zapewnia wysoką jakość swoich produktów. Produkty K-to go są gotowe do spożycia bezpośrednio po zakupie i nie wymagają obróbki termicznej. Dołączone są do nich także niezbędne sztućce zapewniające wygodę. Poza dobrą jakością, produkty wyróżnia także korzystna cena. Artykuły marki K-to go będą dostępne we wszystkich marketach sieci Kaufland już od 18 października.

 

[1] Nielsen Quest for Convenience, sierpień 2018.

Dane kontaktowe

Daria Tworek
Publicis Consultants
ul. Wołoska 9A - Platinium III
02-583 Warszawa