Trwa wczytywanie danych

Klienci sieci Kaufland oszczędzili już 12 mln złotych dzięki PAYBACK

Wrocław, 15 maja 2019 r.

Około 4,7 miliona użytych kart, ponad miliard wykorzystanych punktów i oszczędności dla klientów rzędu 12 milionów złotych. Minął rok od rozpoczęcia współpracy sieci Kaufland i programu PAYBACK. Jak pokazują dane, klienci chętnie korzystają z tego rozwiązania.

Obejmująca w Polsce 212 marketów sieć Kaufland i multiparnerski program PAYBACK rozpoczęli współpracę z końcem kwietnia 2018 roku. Sieć zaangażowała się w program, uzasadniając to chęcią zapewnienia klientom dodatkowych benefitów, które obok ceny oraz jakości oferowanych produktów i usług mają duży wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Pierwszy rok współpracy Kauflandu z PAYBACK można uznać za duży sukces.

Zainteresowanie naszych klientów programem PAYBACK jest bardzo duże. W ciągu roku od jego wprowadzenia w naszych marketach aż 4,7 mln klientów posłużyło się kartą PAYBACK, z czego aż 3,5 mln odebrało swoją kartę właśnie w sklepach Kaufland. Dopasowany do indywidualnych potrzeb klientów i prosty w wykorzystaniu program lojalnościowy okazał się być doskonałym uzupełnieniem naszej oferty – mówi Norbert Czyżewski, dyrektor Pionu CRM sieci Kaufland Polska.

Milionowe oszczędności klientów

Olbrzymią popularnością cieszy się możliwość „wymiany“ punktów na złotówki (100 punktów = 1 PLN) przy płatności za codzienne zakupy w Kauflandzie, dzięki czemu klienci mogą obniżyć ich koszt. Jak wynika z danych sieci, posiadacze kart PAYBACK w ciągu roku funkcjonowania programu, wykorzystali ponad 1,2 miliarda punktów, co przełożyło się na realne oszczędności rzędu 12 milionów złotych. Klienci Kauflandu, korzystający z kart PAYBACK, mogą też wymieniać zebrane punkty na atrakcyjne nagrody rzeczowe na portalu PAYBACK, płacić nimi za zakupy u innych partnerów Programu, a także brać udział w specjalnych akcjach i konkursach. Tak jak w przypadku „Punktowego milionera“, gdzie wydając sto zgromadzonych punktów, można było wygrać ich aż milion.

Korzystanie z programu PAYBACK to także realna oszczędność finansowa dla naszych klientów. Klienci, korzystając z zebranych punktów PAYBACK, zyskują możliwość  zrobienia codziennych zakupów, płacąc za nie mniej – dodaje Norbert Czyżewski.

Kupują więcej, płacą mniej

To, że klienci lubią mieć więcej nie tylko w portfelu, ale i w koszyku, potwierdzają dane zgromadzone przez Kaufland. Średnia wartość koszyka użytkownika programu jest aż o 25% większa niż koszyka klienta nieposiadającego karty PAYBACK.

Urodzinowe atrakcje Kaufland i PAYBACK

W ramach obchodów pierwszej rocznicy współpracy Kaufland i PAYBACK, sieć marketów przygotowała całą masę atrakcji, m.in. urodzinową loterię, w której czterech szczęśliwców wygra milion punktów PAYBACK oraz konkurs z siedemdziesięcioma nagrodami rzeczowymi, takimi jak wysokiej klasy ekspresy do kawy, telefony, czy vouchery na wakacyjną podróż. Świętowanie urodzin potrwa od  9 maja do 5 czerwca 2019 r., a wszystkie szczegóły oraz regulaminy akcji są dostępne na stronie www.kaufland.pl/URODZINY.

Dane kontaktowe

Daria Tworek
Publicis Consultants
ul. Wołoska 9A - Platinium III
02-583 Warszawa