Trwa wczytywanie danych

Nadawaj i odbieraj przesyłki w sklepie - nowa usługa w Kauflandzie zyskuje na popularności

Wrocław, 5. czerwca 2019 r.

Rośnie liczba osób, które korzystają z usług kurierskich przy okazji codziennych zakupów. Usługa, którą w kwietniu Kaufland uruchomił w wybranych marketach sieci wspólnie z firmą Pointpack.pl, pozwala nadawać i odbierać przesyłki DHL Parcel również w godzinach popołudniowych i wieczornych. Skorzystano z niej już ponad dwa tysiące razy.

Z nowej usługi mogą korzystać klienci sieci Kaufland w 30 lokalizacjach m.in. we Wrocławiu, Łodzi, Tarnowie, Rudzie Śląskiej czy Zamościu. Przesyłki DHL Parcel można odbierać i nadawać w Punktach Informacyjnych w godzinach pracy marketów. Dzięki temu klienci sieci przy okazji codziennych zakupów mogą także nadać lub odebrać paczkę. Od momentu uruchomienia usługi na początku kwietnia 2019 r. do 2 czerwca włącznie, skorzystano z niej 2225 razy.

Wprowadzając możliwość korzystania z usług kurierskich w naszych sklepach, chcieliśmy przede wszystkim pomóc naszym klientom oszczędzić czas i ułatwić im planowanie dnia. Dostępność usługi w godzinach pracy marketów zapewnia wygodne nadanie i odbiór przesyłki zarówno wcześnie rano, jak i wieczorem. W dni powszednie część z naszych sklepów jest czynnych już od godz. 7:00 i nawet do godz. 22:00, co pozwala klientom na większą swobodę przy realizacji tego typu przesyłek - mówi Justyna Przybylska, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej sieci Kaufland.

Usługa ta cieszy się coraz większą popularnością. Z danych sieci wynika, że w sklepach objętych usługą obsługiwanych jest już ponad 300 przesyłek tygodniowo.

Możliwość nadawania i odbierania paczek DHL Parcel to kolejne rozwiązanie wprowadzone przez sieć Kaufland z myślą o wygodzie klientów. W sklepach Kaufland klienci mogą bezpłatnie korzystać z Wi-Fi. Poruszanie się po nowych obiektach ułatwia intuicyjny system prowadzenia klienta oparty na identyfikacji kolorystycznej i graficznej spójny z oznaczeniami stosowanymi w gazetkach reklamowych sieci. Po raz pierwszy w markecie we Wrocławiu pojawił się też koncept szybkich codziennych zakupów zlokalizowany tuż przy wejściu oraz kawomat Kaufland z preferencyjnymi cenami kawy K-to Go, przygotowanej z mielonych ziaren na miejscu. Dodatkowo w strefach gastronomicznych można kupić kawę, kanapki, świeżo soki, wypieki, a także skorzystać z oferty dań na wynos, czy zjeść szybki posiłek na miejscu. Pierwszy taki punkt powstał już w 2017 r. w markecie Kaufland w Bielsku-Białej, a klienci mogli skorzystać m.in. z 40 miejsc siedzących i darmowego Wi-Fi.

Rozszerzony zakres usług to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy chcą od sieci takiej jak Kaufland czegoś więcej niż standardowa oferta sprzedażowa. Liczy się kompleksowość, czyli możliwość zrobienia zakupów, ale i skorzystania z różnorodnych usług i rozwiązań w jednym miejscu – dodaje Justyna Przybylska.

Za działania wdrożeniowe dotyczące usługi kurierskiej DHL Parcel na terenie wybranych marketów Kaufland odpowiedzialna była spółka Pointpack.pl. Sieć Kaufland planuje w przyszłości rozszerzyć współpracę również z innymi firmami kurierskimi, a także rozważane jest udostępnienie tej usługi w kolejnych marketach sieci.

Dane kontaktowe

Daria Tworek
Publicis Consultants
ul. Wołoska 9A - Platinium III
02-583 Warszawa