Trwa wczytywanie danych

Głos pracowników Kauflandu ma znaczenie

Wrocław, 30 października 2019 r.

Kaufland zachęcił pracowników sieci do udziału w badaniu satysfakcji poprzez deklarację przekazania na cele dobroczynne określonej kwoty od każdej wypełnionej ankiety. Efekt? Zebranie w sumie 38 000 zł na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej i Polskiego Czerwonego Krzyża oraz wysoka frekwencja pracowników uczestniczących w badaniu.

Kaufland podejmuje szereg działań, które mają na celu zapewnienie pracownikom sieci wysokiego komfortu pracy. Punktem wyjścia do wprowadzania kolejnych udogodnień i polepszania warunków pracy jest poznanie opinii pracowników. Aby zachęcić ich do udziału w badaniu satysfakcji, Kaufland postanowił przekazać na cele dobroczynne stałą kwotę od każdej wypełnionej ankiety. Pracownicy wskazali Polską Akcję Humanitarną i Polski Czerwony Krzyż jako dwie organizacje, które będą beneficjentami.

Efekt? Rekordowo wysoki udział pracowników sieci w badaniu satysfakcji, który przełożył się na przekazanie przez Kaufland w imieniu swoich pracowników po 19 010 zł na rzecz PAH i PCK.

Bardzo zależało nam na tym, aby poznać opinie jak największej liczby naszych pracowników. W ten sposób, znając ich potrzeby, możemy stale pracować nad tworzeniem możliwie najlepszego środowiska pracy spełniającego ich oczekiwania. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy osiągnąć podwójną korzyść i zaangażowanie naszych pracowników przełożyliśmy na konkretną pomoc dla Polskiej Akcji Humanitarnej oraz Polskiego Czerwonego Krzyża - mówi Małgorzata Ławnik, Dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska.

Z Polską Akcją Humanitarną Kaufland współpracuje także na innych polach. W maju i czerwcu br. miała miejsce kampania „Urodziny PAYBACK w Kauflandzie”, w ramach której firma zobowiązała się przekazać na rzecz PAH wartość 5% punktów PAYBACK wydanych w trakcie trwania kampanii w sklepach sieci. W ten sposób zebrano ponad 140 tys. zł, które zostały przekazane na rzecz znanego programu dożywiania dzieci Pajacyk. Z kolei w listopadzie w sklepach sieci w całej Polsce pojawi się wspólny kalendarz adwentowy Kauflandu i Polskiej Akcji Humanitarnej. Złotówka ze sprzedaży każdego z kalendarzy zasili konto organizacji.

Kaufland stawia na ludzi

Sieć Kaufland zatrudnia w całej Polsce blisko 16 tys. pracowników. W swojej polityce personalnej firma stawia przede wszystkim na osoby już zatrudnione w sieci, które mają zapewnione szerokie możliwości rozwoju zawodowego. Kaufland stale wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich pracowników, dlatego oprócz stabilnych warunków pracy i szerokich możliwości rozwoju oferuje także liczne benefity pozapłacowe.

Kaufland należy do grona organizacji wyróżnionych certyfikatem Top Employer Polska 2019, a także otrzymał tytuł Top Employer Europe 2019. Laureaci nagrody to organizacje, które stworzyły i wdrożyły najlepsze praktyki HR. Pracodawcy posiadający ten tytuł zapewniają wyjątkowe miejsca pracy, dzięki strategicznym i przemyślanym działaniom, które tworzą środowisko pracy wzmacniające i rozwijające pracowników.

      Małgorzata Ławnik, Dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska oraz Małgorzata Szukała, Kierownik Działu Promocji i Pozyskiwania Dochodów z Polskiego Czerwonego Krzyża podczas przekazania symbolicznego czeku, Warszawa 21.10.2019 r.

 

 

Małgorzata Ławnik, Dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska oraz Grzegorz Gruca, Wiceprezes Zarządu Polskiej Akcji Humanitarnej podczas przekazania symbolicznego czeku, Warszawa 21.10.2019 r.

Dane kontaktowe

Daria Tworek
Publicis Consultants
ul. Wołoska 9A - Platinium III
02-583 Warszawa