Kaufland rozwija asortyment marek własnych – K-Favourites liczy już ponad 100 produktów
Już ponad 100 produktów z różnych kategorii liczy asortyment marki K-Favourites, która w Polsce zadebiutowała jesienią 2019 r. Tym samym Kaufland rozszerzył portfolio marek własnych o produkty plasujące się pomiędzy segmentem premium, a economy.
Połączenie wysokiej jakości i przystępnej ceny – tak można scharakteryzować K-Favourites, markę własną Kaufland, której asortyment systematycznie się powiększa. Polscy klienci mogą wybierać już spośród ponad 100 artykułów, które przyciągają uwagę m.in. nowoczesnym i atrakcyjnym wzornictwem opakowań. Markę K-Favourites wyróżnia wartość dodana, polegająca m.in. na zastosowaniu wyselekcjonowanych składników, sposobie i miejscu produkcji czy czasie dojrzewania produktu.
Oferując markę K-Favourites, czyli wyselekcjonowane produkty w przystępnych cenach, chcemy dać naszym klientom odrobinę przyjemności, jaka płynie z jedzenia. Wierzymy, że w szerokim asortymencie, który obejmuje m.in. sery, wędliny, praliny czy przekąski każdy znajdzie coś dla siebie i doceni wysoką jakość produktów, a co za tym idzie ich niepowtarzalny smak − mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.
Oferta marki K-Favourites obejmuje w Polsce m.in. francuskie salami, włoską szynkę dojrzewającą, hiszpańskie tapas, pochodzące z Francji, Włoch czy Hiszpanii sery dojrzewające, produkty czekoladowe z certyfikatem Fairtrade Cocoa czy zielone oliwki. Wśród polskich konsumentów marki K-Favourites największą popularnością cieszą się sery, wędliny i antipasti.
Dane kontaktowe
38 Content Communication