Trwa wczytywanie danych

Kaufland i Henkel wspierają program „Pajacyk”

Wrocław, 27 sierpnia 2020 r.

Kaufland i Henkel kolejny raz włączają się w pomoc dla najmłodszych. W ramach akcji „Wielka siła drobnych gestów” część dochodu ze sprzedaży produktów firmy Henkel w sklepach sieci Kaufland zostanie przeznaczona na wsparcie programu „Pajacyk”. Akcja potrwa od 27 sierpnia do 30 września br.

By wziąć udział w akcji wystarczy odwiedzić jeden z 224 marketów Kaufland i kupić produkty marek: Persil, Perwoll, E, Silan, K2r, Somat, Pur, Bref, Clin, Live, got2be, Gliss, #Pure Color, Nature Box, Taft, Syoss, Schauma, Palette, Fa, Vademecum lub Denivit. Część dochodu ze sprzedaży produktów wymienionych marek firmy Henkel zostanie przeznaczona na wsparcie programu dożywiania dzieci „Pajacyk”, prowadzonego przez Polską Akcję Humanitarną.

Nazwa naszej wspólnej akcji − „Wielka siła drobnych gestów” – doskonale oddaje jej ducha. Angażując się w nią i zachęcając do pomocy osoby odwiedzające nasze sklepy pokazujemy, jak niewiele potrzeba, by zmienić na lepsze otaczającą nas rzeczywistość. Wierzymy, że akcja spotka się z dużym odzewem naszych klientów, którzy już niejednokrotnie wykazywali się ofiarnością i udowadniali, że dobro dzieci leży nam wszystkim na sercu – mówi Agnieszka Kotlińska, ekspertka ds. CSR w sieci Kaufland.

W tym roku po raz kolejny mamy okazję razem z siecią Kaufland przeprowadzić akcję wspierającą tych, którzy są w potrzebie. W tegorocznej edycji postanowiliśmy wesprzeć Fundację Pajacyk, która od lat pomaga w Polsce dożywiać dzieci. W ten sposób mamy okazję wspólnie angażować się w działania, które sieci sklepów Kaufland są tak bliskie – żywienie najmłodszych – mówi Agnieszka Szatkowska, Junior Trade Marketing Manager w Henkel Polska.

Akcja „Wielka siła drobnych gestów” to kolejna wspólna inicjatywa Kaufland i Henkel mająca na celu wsparcie dzieci. Wcześniej sieć handlowa i słynny producent w podobny sposób pomagali Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. W ramach akcji „Kupujesz – pomagasz!” udało się zebrać ponad 50 tys. zł na organizację zajęć językowych i zakup pomocy edukacyjnych dla podopiecznych Stowarzyszenia.

Oprócz akcji sprzedażowych w  ostatnim czasie Kaufland przekazał Fundacji Szkoła Na Widelcu produkty, które posłużyły do przygotowania paczek z żywnością dla osób będących w trudnej sytuacji w związku w epidemią koronawirusa oraz przeprowadził konkurs  „Stołówka z klasą”, w ramach którego dofinansował remont stołówek w 10 szkołach”.

Dane kontaktowe

Daria Tworek
Publicis Consultants
ul. Wołoska 9A - Platinium III
02-583 Warszawa