Trwa wczytywanie danych

Kaufland rozwija usługę Click & Collect – więcej produktów i czasu na odbiór zamówienia

Wrocław, 30 października 2020 r.

Kaufland wprowadził nowe zasady funkcjonowania zdalnej rezerwacji produktów. Od teraz użytkownicy usługi Kufland Click & Collect mogą zamawiać produkty z terminem odbioru do trzy dni wprzód, wybierając spośród dwukrotnie większego asortymentu.

Usługa Kaufland Click & Collect funkcjonuje w marketach sieci od maja br. i została wprowadzona, by ułatwić klientom codzienne zakupy. Od teraz użytkownicy korzystający ze zdalnej rezerwacji produktów mogą ustalać termin ich odbioru z wybranego marketu na trzy dni do przodu, a nie jak do tej pory tylko w dniu zamówienia. Powiększył się też asortyment dostępny w ramach usługi – obecnie klienci Kaufland mogą wybierać spośród ponad 3000 produktów, w tym artykułów spożywczych, higienicznych, produktów dla dzieci czy żywności dla zwierząt.

Usługa Kaufland Click & Collect to rozwiązanie, które cechuje wygoda i oszczędność czasu. Obecnie mogą korzystać z niego klienci czternastu sklepów Kaufland w czterech miastach w Polsce. Zamówień w październiku było kilkakrotnie więcej niż  jeszcze we wrześniu, co pokazuje, że usługa cieszy się coraz większą popularnością – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska

By skorzystać z usługi Kaufland Click & Collect, wystarczy zarejestrować się w serwisie www.e-kaufland.pl, korzystając z adresu e-mail czy logując się przy pomocy konta w serwisie Facebook, Twitter lub Google lub poprzez specjalną aplikację dostępną w AppStore oraz Google Play.

Po skompletowaniu listy produktów użytkownik wybiera punkt odbioru w jednym z czternastu sklepów objętych usługą Kaufland Click & Collect. Po złożeniu rezerwacji pracownicy Kaufland przystępują do kompletowania zamówienia. By maksymalnie skrócić czas, jaki klient spędza w markecie, sieć wdrożyła system płatności Scan & Pay – pracownik kompletujący zamówione produkty od razu je skanuje i drukuje kod QR, który trafia do wózka z przygotowanymi zakupami. Klienci mogą odebrać produkty w punkcie informacyjnym w zarezerwowanym przez siebie wcześniej przedziale czasowym. Płatności można dokonać przy kasie gotówką lub kartą, po zeskanowaniu wcześniej przygotowanego kodu QR.

Sklepy objęte usługą Kaufland Click & Collect.

·         Bydgoszcz, ul. Skarżyńskiego 8;
·         Bydgoszcz, ul. Solskiego 5;
·         Bydgoszcz, ul. Wojska Polskiego 16;
·         Gliwice, ul. Pszczyńska 64;
·         Kraków, ul. Ćwiklińskiej 14;
·         Kraków, ul. Norymberska 1;
·         Kraków, Os. Kombatantów 16A;
·         Kraków, ul. Bratysławska 4;
·         Kraków, ul. Wielicka 259;
·         Wrocław, ul. Legnicka 62A;
·         Wrocław, ul. Sieradzka 7;
·         Wrocław, ul. Bardzka 1A;
·         Wrocław, ul. Długa 37/47;
·         Wrocław, ul. Jana Długosza 74.

 

Dane kontaktowe

Karina Galli, Justyna Kalinowska
38 Content Communication