Kaufland przedstawicielem branży FMCG na Festiwalu Pracy JOBICON
Kaufland promuje markę pracodawcy nie tylko w swojej kampanii „Kaufland – dobre miejsce…”, ale także nawiązując bezpośredni kontakt z potencjalnymi kandydatami np. na targach pracy. Tym razem przedstawiciele sieci zadebiutują na Festiwalu Pracy JOBICON, który odbędzie się w formie online 21 i 22 października.
Kaufland jest partnerem w kategorii Sprzedaż/Obsługa Klienta na Festiwalu Pracy JOBICON – wydarzenia organizowanego przez największy serwis rekrutacyjny w Polsce Pracuj.pl. Ze względu na pandemię tegoroczna edycja targów odbędzie się w formie online. Każdy zainteresowany może wziąć udział w wydarzeniu bezpłatnie pod adresem: https://jobicon.pracuj.pl/.
Debiutujemy na Festiwalu Pracy JOBICON, aby pomimo pandemii nawiązać kontakt z osobami zainteresowanymi karierą w branży handlowej. Jako duże i prężnie działające przedsiębiorstwo oferujemy naszym pracownikom szerokie perspektywy rozwoju zawodowego w różnych obszarach, o czym będą mogli przekonać się uczestnicy tegorocznych targów – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland.
Biorąc udział w Festiwalu Pracy JOBICON, można odbyć rozmowę
z rekruterami Kauflandu oraz uczestniczyć w webinariach, podczas których specjalista z obszaru HR opowie o specyfice pracy w branży handlowej, a także podpowie jak odpowiednio przygotować się do procesu rekrutacyjnego.
Dane kontaktowe
38 Content Communication