Trwa wczytywanie danych

Jeszcze „Więcej” w Kauflandzie – sieć rusza z kolejną odsłoną kampanii reklamowej

Wrocław, 29 października 2020 r.

Właśnie wystartowała kolejna odsłona kampanii Kaufland „Więcej”, w której sieć zapowiada ofertową ofensywę – jeszcze więcej inspiracji, promocji i jeszcze większy wybór produktów. Elementem kampanii jest specjalny, utrzymany w rapowej konwencji spot reklamowy, który został nagrany w sklepie Kaufland w Piasecznie.

Nowa kampania sieci Kaufland wystartowała przed dwoma tygodniami i skupia się na trzech korzyściach dla klientów: świeżości i wyborze produktów oraz oszczędnościach. O tym ostatnim można przekonać się, m.in. korzystając z karty PAYBACK i akcji promocyjnej „Jeszcze więcej punktów PAYBACK w Kaufland”. Teraz kampania „Więcej” wkracza w kolejną fazę.

Na stronie internetowej oraz w kanałach social media można znaleźć specjalny spot utrzymany w rapowej konwencji. Bohaterem zrealizowanego z przymrużeniem oka klipu jest głodny kolejnych zakupów, promocji i inspiracji raper, który wszystko, czego potrzebuje, odnajduje w jednym ze sklepów Kaufland. Efektownej realizacji towarzyszy wpadająca w ucho muzyka, z której dowiadujemy się o tym, że na klientów Kaufland czeka jeszcze „więcej” produktów świeżych, bio i regionalnych, jak również atrakcyjnych promocji. Klip promocyjny został zrealizowany w rzeczywistej przestrzeni – scenerią dla spotu były wnętrza sklepu Kaufland w Piasecznie. Spot można obejrzeć m.in. na fanpage’u Kaufland: https://www.facebook.com/watch/?v=1086803895115071 .

W Kauflandzie oferujemy klientom wartość dodaną, ponieważ każdego dnia wymagamy od siebie „Więcej”. Stawiając sobie wysoką poprzeczkę, jesteśmy w stanie zapewnić konsumentom wszystko, czego potrzebują – duży wybór produktów, wysoką jakość, korzystną cenę, profesjonalna obsługę, a co za tym idzie – pozytywne doświadczenie zakupowe – mówi Maja Szewczyk – dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej.

Za koncepcję i realizację kampanii „Więcej” odpowiada agencja Schulz brand friendly.

Dane kontaktowe

Karina Galli, Justyna Kalinowska
38 Content Communication