Trwa wczytywanie danych

Cyfrowe rozwiązania w sklepach Kaufland dla większych oszczędności

Wrocław, 16 listopada 2020 r.

Epidemia sprawiła, że ponad 80 proc. Polaków chce oszczędzać swoje pieniądze[1]. W porównaniu z 2019 rokiem wzrósł również odsetek osób aktywnie poszukujących promocji podczas robienia zakupów[2]. Mając to na uwadze, sieć Kaufland wdraża nowe rozwiązania, dzięki którym klienci mogą w łatwy sposób zaplanować zakupy i zapoznać się z ofertą promocyjną.

W punktach obsługi klienta znajdujących się we wszystkich marketach Kaufland dostępne są już specjalne terminale informacyjne. Urządzenia umożliwią m.in. zapoznanie się z pełną ofertą promocyjną obowiązującą danego dnia w sklepie, a także dają dostęp do wielu funkcjonalności dla uczestników Programu lojalnościowego PAYBACK. Posiadacze kart PAYBACK, korzystając z terminala, w szybki i wygodny sposób zarejestrują kartę, aktywują kupony umożliwiające zebranie dodatkowych punktów podczas zakupów, a także sprawdzą saldo punktów dostępnych na koncie. Integracja rozwiązań cyfrowych z działaniami promocyjnymi sieci ułatwi klientom sklepów Kaufland planowanie zakupów przy jednoczesnym wykorzystaniu oferowanych benefitów.

Jedna z obietnic, którą składamy naszym klientom, brzmi: „Jeszcze więcej oszczędności”, dlatego osoby  odwiedzające sklepy Kaufland każdego dnia mogą liczyć na różnorodne promocje. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że nie wszyscy planują zakupy z wyprzedzeniem. Mając to na uwadze, sięgnęliśmy po nowe rozwiązania, dzięki którym klienci bezpośrednio w sklepie zyskują pełną wiedzę na temat przygotowanych dla nich ofert promocyjnych. Mamy nadzieję, że w ten sposób będziemy sprzyjać jeszcze większym oszczędnościom mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland.

Dla klientów sieci Kaufland udostępniono także funkcję PAYBACK GO, dostępną w aplikacji mobilnej PAYBACK. Dostosowuje ona interfejs użytkownika do marketu, w którym aktualnie przebywa. Na ekranie urządzenia mobilnego pojawia się wówczas informacja o korzyściach czekających na posiadaczy karty PAYBACK w Kauflandzie, w tym kuponach umożliwiających zebranie dodatkowych punktów.

 

[1] Raport „Jaka będzie Polska po epidemii?”, Instytut Badań Zmian Społecznych 2020

[2] Badanie „Monitor Promocji 2020”, ARC Rynek i Opinia

Dane kontaktowe

Karina Galli, Justyna Kalinowska
38 Content Communication