Dla gwarancji bezpiecznych zakupów Kaufland dobrowolnie poddaje swoje placówki wyjątkowej kontroli

Od początku wybuchu epidemii koronawirusa w Polsce Kaufland sięga po rozwiązania mające zapewnić pracownikom oraz klientom maksymalny poziom bezpieczeństwa. Aby potwierdzić, że sieć przestrzega wysokich standardów m.in. w zakresie czystości i higieny, Kaufland zlecił niezależnej, akredytowanej jednostce certyfikującej TÜV Rheinland kontrolę wszystkich swoich placówek.
Proces rozpoczął się dziś i zakończy się jeszcze w tym roku. Obejmie on całą sieć Kaufland, w tym wszystkie 225 marketów, trzy centra dystrybucyjne oraz centralę firmy we Wrocławiu. W pierwszej kolejności kontrolę przejdzie pięć sklepów Kaufland we Wrocławiu, następnie weryfikacji zostaną poddane kolejne lokalizacje. Po pozytywnym wyniku kontroli każda sprawdzona placówka otrzyma znak TÜV Rheinland potwierdzający przestrzeganie surowych norm w zakresie bezpieczeństwa i higieny.
– W Kauflandzie od zawsze dbamy o to, by wszelkie normy bezpieczeństwa i higieny były przestrzegane na najwyższym poziomie – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska. – Kwestie te były dla nas priorytetem już przed pandemią koronawirusa, ale właśnie w obecnych czasach nabierają szczególnego znaczenia. Ponadstandardowa kontrola, którą zleciliśmy akredytowanej jednostce certyfikującej, będzie dla nas i naszych klientów dodatkową gwarancją wysokich standardów bezpieczeństwa przestrzeganych we wszystkich placówkach Kaufland.
Podczas wizyt w poszczególnych lokalizacjach przedstawiciele TÜV Rheinland będą sprawdzać m.in., czy przy wejściu do sklepu znajduje się sprawna stacja do dezynfekcji dłoni, czy dostępne są rękawiczki lub worki foliowe dla klientów, czy stanowiska kasowe są wyposażone w przegrody, a także czy pracownicy stosują środki ochrony indywidualnej w postaci maseczek czy przyłbic.
Pod lupą kontrolerów znajdą się również kwestie dotyczące wyposażenia technicznego sklepów, ochrony przeciwpożarowej czy zapewnienia pierwszej pomocy. Kontroli będzie podlegać nawet świeżość oferowanych artykułów spożywczych.
Dane kontaktowe
38 Content Communication