Materiały prasowe Kaufland

Kaufland z nową marką własną. Zadbaj o swojego zwierzaka razem z K-Carinura

Polacy uwielbiają swoje zwierzęta i coraz częściej traktują je jako członków swoich rodzin. Według badań 43% gospodarstw domowych posiada przynajmniej jednego psa, a 34% – przynajmniej jednego kota. Mając na uwadze rosnącą świadomość właścicieli zwierząt dotyczącą ich potrzeb, Kaufland wprowadza na rynek nową markę własną – K-Carinura, oferującą szeroką gamę produktów premium dla czworonogów i innych zwierzęcych przyjaciół.

Kaufland

Kaufland podsumowuje akcję pomocy dla powodzian

Kaufland podsumowuje szeroko zakrojoną akcję wsparcia dla osób poszkodowanych przez powódź. W ramach tej inicjatywy produkty o wartości ponad 234 tys. zł trafiły do mieszkańców miast najbardziej dotkniętych powodzią – Nysy, Prudnika, Kłodzka i Wrocławia. Dodatkowo blisko 300 tys. zł zostało przekazane Bankom Żywności w ramach akcji lojalnościowej Kaufland Card.

Materiały prasowe Kaufland

Sieć ruszyła z nową odsłoną kampanii „Marnowanie? Nie mam w planie!”

Kaufland wystartował z kampanią „Marnowanie? Nie mam w planie!”. Można ją zobaczyć m.in. w internecie oraz gazetkach promocyjnych sieci. Inicjatywa ta ma na celu zwrócić uwagę Polek i Polaków na problem marnowania żywności. Akcja jest częścią strategii działań podejmowanych przez sieć w duchu zero waste, która obejmuje m.in. współpracę z Bankami Żywności, doskonalenie procesów w sklepach i łańcuchu logistycznym, a także działania edukacyjne w szkołach.

Materały prasowe Kaufland

W sklepach Kaufland ruszył konkurs z marką Crazy Wolf

Samochód osobowy, lodówki turystyczne wypełnione produktami oraz vouchery na zakupy - to nagrody w konkursie Kauflandu promującym napoje energetyczne Crazy Wolf, dostępne wyłącznie w sklepach sieci. Szanse na wygraną zwiększa kreatywne podejście do konkursowego zadania – jury będzie oceniać pomysłowość odpowiedzi i nieszablonowe podejście uczestników do tematu.

Materiały prasowe Kaufland

Kampania „Tu wszystko mam!” z mocą konkursów dla klientów

Kaufland rośnie w siłę - sieć już niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Celebrację uświetnia specjalnie przygotowana na tę okazję kampania „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników, w której sieć przygotowała liczne atrakcyjne oferty oraz konkursy dla klientów. Na zwycięzców czekają bony na zakupy i nagrody pieniężne.

Kaufland

Sukces programu „Eko od dziecka – nie marnuję!”

Druga edycja autorskiego programu Kaufland „Eko od dziecka – nie marnuję!” dobiegła końca. Dzięki edukacyjnemu projektowi kierowanemu do uczniów szkół podstawowych udało się przekonać najmłodszych, że nie warto marnować żywności. W nowej odsłonie akcji wzięło udział łącznie 2500 uczniów.

#TeamKaufland

Kaufland z nową edycją kampanii #TeamKaufland stawia na zrównoważony rozwój

Kaufland angażuje się w tworzenie lepszego świata. Sieć ruszyła z drugą edycją kampanii #TeamKaufland stawia na zrównoważony rozwój skierowaną do pracowników, którzy pragną stać się ambasadorem zrównoważonego rozwoju firmy i wzmocnić jej działalność w obszarze ESG. W tym roku akcję zorganizowano w formie konkursu z atrakcyjnymi nagrodami.

Więcej informacji prasowych

Kontakt dla mediów

38 Content Communication
Paulina Wróbel
Justyna Kalinowska

nr. tel. +48 502 457 549 lub +48 512 084 442
biuro.prasowe@kaufland.pl