Kaufland rozwija usługę K-Scan
Kaufland kontynuuje rozwój innowacyjnych technologii zakupowych, udostępniając klientom coraz wygodniejsze i szybsze rozwiązania. Ogromnym zainteresowaniem cieszy się usługa K-Scan pozwalająca na samodzielne skanowanie produktów za pomocą specjalnego skanera lub własnego smartfonu. W 2023 roku klienci sieci skorzystali z niej prawie milion razy. W tym roku rozwiązanie będzie systematycznie wdrażane w kolejnych sklepach.
Rozpocznij swoją karierę z Kaufland – dołącz do programu stażowego Absolwent
Kaufland po raz kolejny otwiera drzwi dla młodych talentów, ogłaszając otwarcie rekrutacji do programu stażowego Absolwent. W tym roku do dwóch wybranych departamentów sieć poszukuje łącznie siedmiu stażystów, którzy otrzymają możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach międzynarodowej firmy handlowej. Rozpoczęcie praktyk zaplanowane jest na 1 października br.
Kaufland inwestuje w zieloną energię
Kaufland intensywnie rozwija nowoczesne i energooszczędne narzędzia. Firma od lat korzysta z zielonej energii do zasilania wszystkich placówek, a teraz intensyfikuje swój wkład w rozbudowę i promocję proekologicznych rozwiązań. Do końca roku detalista planuje uruchomić 191 stacji ładowania pojazdów oraz 38 instalacji fotowoltaicznych, które docelowo mają pojawić się na dachach marketów sieci.
Kaufland Marketplace startuje w Polsce już 7 sierpnia
Kilka miesięcy temu Kaufland poinformował o planowanym wejściu swojej platformy marketplace do Polski. Dziś znany jest już termin premiery tego rozwiązania – ruszy 7 sierpnia pod domeną Kaufland.pl. Na klientów czeka ponad 2000 zarejestrowanych sprzedawców. Już od pierwszego dnia funkcjonowania platformy polscy konsumenci zyskają dostęp do milionów produktów w ponad 6400 kategoriach.
Kaufland w plebiscycie na najlepszy produkt MSC 2024
Sieć marketów Kaufland ogłasza swój udział w plebiscycie na najlepszy produkt MSC 2024, organizowanym przez Marine Stewardship Council, zgłaszając do konkursu kostki z filetów z mintaja marki własnej K-Classic. Detalista od lat angażuje się w promowanie zrównoważonego rybołówstwa oraz ochronę bioróżnorodności mórz i oceanów oraz edukuje klientów na temat certyfikatu MSC, za co został już wyróżniony nagrodą specjalną MSC.
Smaki nostalgii w nowej kampanii sieci Kaufland
Kaufland rusza z nową kampanią 360 pod nazwą „Smak nostalgii w Kauflandzie”, w której zabiera klientów w beztroskie lata dziewięćdziesiąte. Odwołując się do pozytywnych emocji i skojarzeń, jakie budzi epoka sprzed trzech dekad, Kaufland chce przyciągnąć różne pokolenia, przypominając klasyki i ówczesne trendy, które wszyscy kochamy i do których z nostalgią lubimy wracać.
Czas na letnie praktyki – tak wyglądają w Kaufland
W poniedziałek 1 lipca rozpoczęły się trzymiesięczne, letnie praktyki w sieci Kaufland. Do programu wybrane zostały łącznie 32 osoby, które do końca września będą zdobywać doświadczenie w kilkunastu departamentach w centrali oraz w centrach dystrybucyjnych sieci. Oprócz codziennych zadań praktykanci będą również zespołowo pracować nad konkursowymi projektami, których wyniki zaprezentują pod koniec stażu.
Kaufland wśród liderów "Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie"
Sieć marketów Kaufland zajęła trzecie miejsce w kategorii „handel” oraz 14 w zestawieniu ogólnym osiemnastej edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie”. Poprzeczka w tegorocznym wydaniu konkursu była postawiona wysoko – udział wzięło blisko 70 firm, a w przygotowaniu ankiety aktywnie uczestniczyła specjalnie powołana Rada Naukowa Rankingu ESG, w skład której weszli eksperci Akademii Leona Koźmińskiego i jej partnerów Climate Leadership UNEP/GRID i Forum Odpowiedzialnego Biznesu.