Kaufland zaprasza na Wielki Finał Festiwalu Polska od Kuchni
Siedemnaście wydarzeń w ciągu pięciu miesięcy, szesnaście województw, tysiące uczestników – tak w skrócie można podsumować festiwal Polska od Kuchni, cykl wyjątkowych pikników w plenerze ukazujących bogactwo kulinarne i kulturowe lokalnych społeczności, które od połowy maja odbywały się niemal w każdy weekend w różnych lokalizacjach. Zwieńczeniem dotychczasowych imprez będzie Wielki Finał, który odbędzie się już w najbliższą sobotę 30 września na błoniach Stadionu Narodowego w Warszawie.
Kaufland zaprasza do wspólnego świętowania Światowego Dnia Zwierząt
Bezpłatne porady weterynarza, behawiorysty i trenera, darmowe usługi groomera, czyli psiego fryzjera, degustacje produktów spożywczych dla pupilów, a także możliwość wsparcia schronisk – to tylko niektóre z punktów programu Dnia Zwierząt w Kauflandzie, który odbędzie się 30 września przed wybranymi sklepami sieci we Wrocławiu i w Warszawie. Wydarzenie zorganizowano z okazji Światowego Dnia Zwierząt, który przypada 4 października.
Kaufland Card z rosnącą liczbą użytkowników i partnerów Kaufland Card
Kaufland Card cieszy się coraz większym zainteresowaniem Polaków. Program lojalnościowy, który swoją inaugurację miał w marcu bieżącego roku, zgromadził już ponad 3 mln użytkowników. Rośnie jednak nie tylko ich liczba, ale także portfolio partnerów programu. W ostatnim czasie do tego grona dołączyły cztery nowe firmy, a dotychczasowi partnerzy niezmiennie dostarczają klientom sieci Kaufland atrakcyjne oferty promocyjne.
Kaufland podpowiada w kampanii edukacyjnej „Marnowanie? Nie mam w planie!”, jak nie marnować żywności
Szacuje się, że kraje członkowskie Unii Europejskiej marnują średnio 153 mln ton żywności rocznie – łącznie o ponad 15 mln ton więcej niż tej, którą importują . Zjawisko jest powszechne również w Polsce. Aby skutecznie ograniczać jego skalę, konieczne są konsekwentne działania edukacyjne. Sieć Kaufland prezentuje niezmienne zaangażowanie w tym obszarze, realizując kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Marnowanie? Nie mam w planie!”.
Kaufland świętuje zdobycie Złotego Lauru Klienta 2023 w kolejnej odsłonie kampanii marketingowej
Kaufland zdobył Złoty Laur Klienta 2023 za najwyższą jakość i świeżość produktów w aż trzech kategoriach: owoce i warzywa, produkty z lady oraz pieczywo. Nagroda jest jednym z elementów drugiej odsłony kampanii marketingowej realizowanej pod hasłem „Gdzie przebojową świeżość mam”, w której sieć podkreśla istotę oferowania klientom wysokojakościowych produktów.
Kaufland z nagrodą od MSC za najlepsze działania komunikacyjne
Troska o bioróżnorodność oraz rozwój zrównoważonego asortymentu to jedne z filarów strategii ESG sieci Kaufland. W związku z tym detalista od wielu lat wspiera m.in. organizację Marine Stewardship Council, której priorytetem jest ochrona ekosystemów wodnych i promowanie zrównoważonego rybołówstwa. Z okazji dziesięciolecia działalności w Polsce MSC przyznało nagrody podmiotom, które wnoszą szczególny wkład w rozwój Programu MSC. Nagroda za najlepsze działania komunikacyjne przypadła sieci Kaufland.
Kaufland wspiera zieloną energię, przekazując produkty spożywcze do biogazowni
Kaufland podejmuje szereg działań, których celem jest minimalizowanie marnotrawienia żywnośc. Sieć obniża ceny produktów z krótką datą przydatności do spożycia, prowadzi akcje edukacyjne, wdraża rozwiązania logistyczne zapobiegające uszkodzeniom towaru, a także przekazuje niesprzedaną żywność organizacjom. Pozostałe artykuły spożywcze Kaufland przekazuje do biogazowni, które służą do produkcji ekologicznego paliwa. W ten sposób sieć przyczynia się do rozwoju zielonej energii.
Kaufland wdraża autorskie palety składane
Kaufland nadaje priorytet zrównoważonej logistyce i nieustannie poszukuje optymalizacji w zakresie transportu, doskonaląc procesy i wdrażając innowacyjne rozwiązania. Jednym z nich są autorskie palety składane, tzw. Kaufland Klapp-Palette (KKP). Umożliwiają one nie tylko lepsze wykorzystanie przestrzeni ładunkowej i ograniczają liczbę kursów samochodów ciężarowych, czym wspierają ograniczenie emisji CO2¬¬, ale także znacznie ułatwiają zarówno kompletację towarów, jak również ich wykładanie na półki w sklepach.