Superbohaterowie wracają do szkoły
Kaufland uruchomił nową odsłonę kampanii „Back to School”, w której w rolach głównych pojawiają się superbohaterowie czerpiący swoją moc z owoców i warzyw. Sieć w kreatywny sposób łączy temat powrotu uczniów do szkolnych obowiązków z promocją zdrowego odżywiania.
Wycofanie produktu - informacja prasowa
Firma OWIM GmbH & Co KG ostrzega przed dalszym użytkowaniem produktu „Dalmierz laserowy" marki „Parkside" z numerem artykułu 470757_2407.
Kaufland w nowej kampanii reklamowej promuje linię orzechów i bakalii K-Classic
„Kup, chrup, poczuj jakość” – Kaufland wystartował z nową kampanią reklamową inspirowaną twórczością Wesa Andersona. Jej celem jest promocja orzechów i bakalii marki własnej K-Classic.
Kiedyś to były czasy! Kaufland rusza w nostalgiczną podróż po Polsce
Kaufland rozpoczyna ogólnopolską akcję pod hasłem „Nostalgiczna podróż”. Letnia kampania przeniesie klientów w beztroski klimat lat 90. i 2000. Specjalnie przygotowany bus odwiedzi sześć miast, oferując mieszkańcom retro atrakcje.
Kaufland z nową marką własną. Zadbaj o swojego zwierzaka razem z K-Carinura
Polacy uwielbiają swoje zwierzęta i coraz częściej traktują je jako członków swoich rodzin. Według badań 43% gospodarstw domowych posiada przynajmniej jednego psa, a 34% – przynajmniej jednego kota. Mając na uwadze rosnącą świadomość właścicieli zwierząt dotyczącą ich potrzeb, Kaufland wprowadza na rynek nową markę własną – K-Carinura, oferującą szeroką gamę produktów premium dla czworonogów i innych zwierzęcych przyjaciół.
Kaufland podsumowuje akcję pomocy dla powodzian
Kaufland podsumowuje szeroko zakrojoną akcję wsparcia dla osób poszkodowanych przez powódź. W ramach tej inicjatywy produkty o wartości ponad 234 tys. zł trafiły do mieszkańców miast najbardziej dotkniętych powodzią – Nysy, Prudnika, Kłodzka i Wrocławia. Dodatkowo blisko 300 tys. zł zostało przekazane Bankom Żywności w ramach akcji lojalnościowej Kaufland Card.
Sieć ruszyła z nową odsłoną kampanii „Marnowanie? Nie mam w planie!”
Kaufland wystartował z kampanią „Marnowanie? Nie mam w planie!”. Można ją zobaczyć m.in. w internecie oraz gazetkach promocyjnych sieci. Inicjatywa ta ma na celu zwrócić uwagę Polek i Polaków na problem marnowania żywności. Akcja jest częścią strategii działań podejmowanych przez sieć w duchu zero waste, która obejmuje m.in. współpracę z Bankami Żywności, doskonalenie procesów w sklepach i łańcuchu logistycznym, a także działania edukacyjne w szkołach.
W sklepach Kaufland ruszył konkurs z marką Crazy Wolf
Samochód osobowy, lodówki turystyczne wypełnione produktami oraz vouchery na zakupy - to nagrody w konkursie Kauflandu promującym napoje energetyczne Crazy Wolf, dostępne wyłącznie w sklepach sieci. Szanse na wygraną zwiększa kreatywne podejście do konkursowego zadania – jury będzie oceniać pomysłowość odpowiedzi i nieszablonowe podejście uczestników do tematu.