Tylko jakość
Nasi klienci doceniają jakość i znakomity stosunek jakości do ceny produktów marek własnych Kauflandu. Z tego względu nasz dział zarządzania jakością robi wszystko, aby spełnić te oczekiwania. Dlatego też każdy produkt marki własnej Kauflandu, niezależnie od miejsca jego produkcji i sprzedaży, musi spełniać nasze wysokie normy co do jakości, smaku i bezpieczeństwa.
Nasze standardy
Życzenia i wymagania naszych klientów są dla nas priorytetem. Wraz z wymogami prawnymi stanowią one podstawę do rozwoju i produkcji wszystkich produktów marki własnej Kaufland. Na smak i jakość produktów wpływają także takie czynniki, jak receptura, składniki i surowce, a także dostawcy i proces produkcji. Naszym celem jest odpowiednie połączenie tych elementów, aby zapewnić stałą, wysoką jakość produktów pod marką własną i nieustannie ją podnosić. Ponadto ważna jest dla nas przejrzystość, w związku z czym na wielu naszych produktach można znaleźć więcej informacji niż jest to wymagane przepisami prawa.
Dwie najważniejsze kwestie
Naszym celem jest dostarczanie wysokiej jakości, bezpiecznych produktów marki własnej, które spełniają wymagania naszych klientów. Dwie kwestie mają dla nas szczególne duże znaczenie: potrzeby naszych klientów i przepisy prawne.
Podstawa naszej jakości
Nasze produkty są wytwarzane na bazie starannie dobieranych surowców. Jako że są to produkty naturalne, ich właściwości podlegają naturalnym wahaniom (patrz grafika). W zależności od pory roku, czasu zbiorów czy pochodzenia, mogą różnić się one wyglądem, wielkością i składem.
Zrównoważone surowce
Naszym celem jest uczynienie naszego asortymentu produktów pod marką własną jeszcze bardziej zrównoważonym. W tym celu staramy się kupować surowce, takie jak kakao, wyłącznie o certyfikowanej jakości. Niestety zrównoważone surowce często nie są jeszcze dostępne w ilościach wystarczających do ich jednolitego stosowania w całej Europie. Więcej informacji o zrównoważonym rozwoju w Kauflandzie oraz o naszym asortymencie produktów zrównoważonych można znaleźć tutaj.
Wybrani dostawcy
W przypadku produktów pod naszymi markami własnymi polegamy na odpowiednio dobranych dostawcach, którzy są ekspertami w zakresie wytwarzania swoich wyrobów. Przy wyborze dostawców zwracamy szczególną uwagę na zgodność z ustalonymi standardami, takimi jak IFS (International Features Standard), i regularnie przeprowadzamy audyty dostawców. W przypadku produktów pod naszą marką własną nasi dostawcy starannie dobierają surowce i metody produkcji. W zależności od miejsca produkcji i zaplecza produkcyjnego mogą występować różnice, np. ze względu na pochodzenie surowców lub użytych składników, lecz nie wpływa to na niezmiennie wysoką jakość oferowaną naszym klientom.
Krótkie trasy dostaw
Wybierając naszych dostawców, koncentrujemy się na jak najkrótszych trasach transportu. Zapewnia to maksymalną świeżość produktów, ograniczenie emisji i wsparcie lokalnych przedsiębiorstw. Aby zapewnić stałą dostępność towarów w naszych ponad 1.350 oddziałach w ośmiu krajach, w przypadku niektórych produktów pod marką własną stosujemy strategię wielu dostawców. Oznacza to, że niektóre produkty są wytwarzane nie tylko przez jednego dostawcę, lecz przez różnych dostawców, którzy następnie dostarczają towar do poszczególnych krajów. W razie potrzeby dostosowujemy nasze receptury do wymogów krajowych lub przepisów prawnych obowiązujących w poszczególnych krajach.
Przejrzystość budzi zaufanie
Stawiamy na transparentność. Na przykład poprzez ułatwianie zakupów dzięki naszej deklaracji. Oprócz wymaganych prawem informacji, takich jak wykaz składników i wartości odżywcze, na przedniej stronie wielu produktów znajdują się ważne logo i pieczęcie. Dzięki temu można m.in. od razu sprawdzić, jaką normę zrównoważonego rozwoju spełnia produkt zawierający kakao lub jaką ocenę Nutri Score mają nasze różne wafle ryżowe K-Bio.