Trwa wczytywanie danych

Tylko jakość

Marki własne Kauflandu - logotypy

Nasi klienci doceniają jakość i znakomity stosunek jakości do ceny produktów marek własnych Kauflandu. Z tego względu nasz dział zarządzania jakością robi wszystko, aby spełnić te oczekiwania. Dlatego też każdy produkt marki własnej Kauflandu, niezależnie od miejsca jego produkcji i sprzedaży, musi spełniać nasze wysokie normy co do jakości, smaku i bezpieczeństwa.

Jakość produktów

Nasze standardy

Życzenia i wymagania naszych klientów są dla nas priorytetem. Wraz z wymogami prawnymi stanowią one podstawę do rozwoju i produkcji wszystkich produktów marki własnej Kaufland. Na smak i jakość produktów wpływają także takie czynniki, jak receptura, składniki i surowce, a także dostawcy i proces produkcji. Naszym celem jest odpowiednie połączenie tych elementów, aby zapewnić stałą, wysoką jakość produktów pod marką własną i nieustannie ją podnosić. Ponadto ważna jest dla nas przejrzystość, w związku z czym na wielu naszych produktach można znaleźć więcej informacji niż jest to wymagane przepisami prawa.


Wytyczne

Dwie najważniejsze kwestie

Naszym celem jest dostarczanie wysokiej jakości, bezpiecznych produktów marki własnej, które spełniają wymagania naszych klientów. Dwie kwestie mają dla nas szczególne duże znaczenie: potrzeby naszych klientów i przepisy prawne.

Customer needs in relation to our own brand quality are important to us.

Potrzeby klientów

Wysokie normy jakości są podstawą do tego, by zawsze i wszędzie móc oferować bezpieczne produkty o wysokiej jakości. Ponadto w przypadku wielu receptur produktów naszych marek własnych uwzględniamy krajowe preferencje smakowe.

A gavel for the court lies on several books, symbolizing laws.

Wymogi prawne

Oczywiście przestrzegamy wszystkich przepisów, regulacji i dyrektyw, takich jak rozporządzenie w sprawie podawania informacji na temat żywności, rozporządzenie w sprawie wyrobów ekologicznych, dyrektywa w sprawie nieuczciwych praktyk handlowych czy przepisy krajowe, i konsekwentnie je wdrażamy.


Produkty

Podstawa naszej jakości 

Diagram showing the factors that have an influence on grain quality.

Nasze produkty są wytwarzane na bazie starannie dobieranych surowców. Jako że są to produkty naturalne, ich właściwości podlegają naturalnym wahaniom (patrz grafika). W zależności od pory roku, czasu zbiorów czy pochodzenia, mogą różnić się one wyglądem, wielkością i składem. 

Zrównoważone surowce        

Naszym celem jest uczynienie naszego asortymentu produktów pod marką własną jeszcze bardziej zrównoważonym. W tym celu staramy się kupować surowce, takie jak kakao, wyłącznie o certyfikowanej jakości. Niestety zrównoważone surowce często nie są jeszcze dostępne w ilościach wystarczających do ich jednolitego stosowania w całej Europie. Więcej informacji o zrównoważonym rozwoju w Kauflandzie oraz o naszym asortymencie produktów zrównoważonych można znaleźć tutaj.

Próbki różnych przypraw i produktów na łyżkach

Najlepszy smak

W Kauflandzie działy zarządzania jakością i zakupów współpracują ze sobą, aby zapewnić, że smak i wygląd naszych produktów wytwarzanych pod markami własnymi będą zawsze spełniać oczekiwania klientów i nasze własne rygorystyczne wymogi jakościowe. 

Kontrolowanie jakosci w laboratorium

Kontrolowana jakość

Nasze produkty są regularnie badane przez niezależne instytuty badawcze i magazyny zajmujące się testowaniem pod kątem zawartości składników, deklaracji, substancji szkodliwych i mikrobiologii. W ramach regularnych degustacji badamy również właściwości sensoryczne, takie jak zapach, wygląd i smak naszych produktów.


Dostawcy

Wybrani dostawcy 

A man shakes hands with another person.

W przypadku produktów pod naszymi markami własnymi polegamy na odpowiednio dobranych dostawcach, którzy są ekspertami w zakresie wytwarzania swoich wyrobów. Przy wyborze dostawców zwracamy szczególną uwagę na zgodność z ustalonymi standardami, takimi jak IFS (International Features Standard), i regularnie przeprowadzamy audyty dostawców. W przypadku produktów pod naszą marką własną nasi dostawcy starannie dobierają surowce i metody produkcji. W zależności od miejsca produkcji i zaplecza produkcyjnego mogą występować różnice, np. ze względu na pochodzenie surowców lub użytych składników, lecz nie wpływa to na niezmiennie wysoką jakość oferowaną naszym klientom. 

Diagram with a map on which it is marked in color that Germany is supplied by supplier 1 and the other countries by supplier 2.

Krótkie trasy dostaw

Wybierając naszych dostawców, koncentrujemy się na jak najkrótszych trasach transportu. Zapewnia to maksymalną świeżość produktów, ograniczenie emisji i wsparcie lokalnych przedsiębiorstw. Aby zapewnić stałą dostępność towarów w naszych ponad 1.350 oddziałach w ośmiu krajach, w przypadku niektórych produktów pod marką własną stosujemy strategię wielu dostawców. Oznacza to, że niektóre produkty są wytwarzane nie tylko przez jednego dostawcę, lecz przez różnych dostawców, którzy następnie dostarczają towar do poszczególnych krajów. W razie potrzeby dostosowujemy nasze receptury do wymogów krajowych lub przepisów prawnych obowiązujących w poszczególnych krajach.


Transparentność

Przejrzystość budzi zaufanie 

Stawiamy na transparentność. Na przykład poprzez ułatwianie zakupów dzięki naszej deklaracji. Oprócz wymaganych prawem informacji, takich jak wykaz składników i wartości odżywcze, na przedniej stronie wielu produktów znajdują się ważne logo i pieczęcie. Dzięki temu można m.in. od razu sprawdzić, jaką normę zrównoważonego rozwoju spełnia produkt zawierający kakao lub jaką ocenę Nutri Score mają nasze różne wafle ryżowe K-Bio.