Wycofanie produktu - informacja prasowa
Firma OWIM GmbH & Co KG ostrzega przed dalszym użytkowaniem produktu „Dalmierz laserowy" marki „Parkside" z numerem artykułu 470757_2407.
Kiedyś to były czasy! Kaufland rusza w nostalgiczną podróż po Polsce
Kaufland rozpoczyna ogólnopolską akcję pod hasłem „Nostalgiczna podróż”. Letnia kampania przeniesie klientów w beztroski klimat lat 90. i 2000. Specjalnie przygotowany bus odwiedzi sześć miast, oferując mieszkańcom retro atrakcje.
Kaufland z nową marką własną. Zadbaj o swojego zwierzaka razem z K-Carinura
Polacy uwielbiają swoje zwierzęta i coraz częściej traktują je jako członków swoich rodzin. Według badań 43% gospodarstw domowych posiada przynajmniej jednego psa, a 34% – przynajmniej jednego kota. Mając na uwadze rosnącą świadomość właścicieli zwierząt dotyczącą ich potrzeb, Kaufland wprowadza na rynek nową markę własną – K-Carinura, oferującą szeroką gamę produktów premium dla czworonogów i innych zwierzęcych przyjaciół.
Kaufland podsumowuje akcję pomocy dla powodzian
Kaufland podsumowuje szeroko zakrojoną akcję wsparcia dla osób poszkodowanych przez powódź. W ramach tej inicjatywy produkty o wartości ponad 234 tys. zł trafiły do mieszkańców miast najbardziej dotkniętych powodzią – Nysy, Prudnika, Kłodzka i Wrocławia. Dodatkowo blisko 300 tys. zł zostało przekazane Bankom Żywności w ramach akcji lojalnościowej Kaufland Card.
Sieć ruszyła z nową odsłoną kampanii „Marnowanie? Nie mam w planie!”
Kaufland wystartował z kampanią „Marnowanie? Nie mam w planie!”. Można ją zobaczyć m.in. w internecie oraz gazetkach promocyjnych sieci. Inicjatywa ta ma na celu zwrócić uwagę Polek i Polaków na problem marnowania żywności. Akcja jest częścią strategii działań podejmowanych przez sieć w duchu zero waste, która obejmuje m.in. współpracę z Bankami Żywności, doskonalenie procesów w sklepach i łańcuchu logistycznym, a także działania edukacyjne w szkołach.
W sklepach Kaufland ruszył konkurs z marką Crazy Wolf
Samochód osobowy, lodówki turystyczne wypełnione produktami oraz vouchery na zakupy - to nagrody w konkursie Kauflandu promującym napoje energetyczne Crazy Wolf, dostępne wyłącznie w sklepach sieci. Szanse na wygraną zwiększa kreatywne podejście do konkursowego zadania – jury będzie oceniać pomysłowość odpowiedzi i nieszablonowe podejście uczestników do tematu.
Kampania „Tu wszystko mam!” z mocą konkursów dla klientów
Kaufland rośnie w siłę - sieć już niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Celebrację uświetnia specjalnie przygotowana na tę okazję kampania „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników, w której sieć przygotowała liczne atrakcyjne oferty oraz konkursy dla klientów. Na zwycięzców czekają bony na zakupy i nagrody pieniężne.
Sukces programu „Eko od dziecka – nie marnuję!”
Druga edycja autorskiego programu Kaufland „Eko od dziecka – nie marnuję!” dobiegła końca. Dzięki edukacyjnemu projektowi kierowanemu do uczniów szkół podstawowych udało się przekonać najmłodszych, że nie warto marnować żywności. W nowej odsłonie akcji wzięło udział łącznie 2500 uczniów.