Kaufland realizuje strategię ekspansji – dwa otwarcia jednego dnia w Katowicach i Kaliszu
Katowice i Kalisz to miejscowości, w których 30 listopada zostaną otwarte nowe sklepy Kaufland. Tym samym liczba placówek sieci w Polsce wzrośnie do 243. Zgodnie ze strategią detalisty obiekty rozmieszczone są w łatwo dostępnych i bliskich klientom lokalizacjach.
Kaufland zachęca do pomocy i organizuje zbiórki żywności
Kaufland, który regularnie przeciwdziała marnowaniu żywności, a także wspiera potrzebujących, wspólnie z Federacją Polskich Banków Żywności oraz Caritas po raz kolejny organizuje w swoich sklepach świąteczne zbiórki żywności. Produkty ofiarowane przez klientów sieci trafią do osób oczekujących wsparcia.
"Twoje punkty mają moc" - akcja charytatywna z Kaufland Card
Kaufland zachęca klientów do przekazywania punktów lojalnościowych Kaufland Card na rzecz trzech organizacji: Caritas Polska, Fundacji Serca dla Maluszka oraz Polskiej Akcji Humanitarnej. Łącznie sieć przekaże 500 000 zł, ale o przydziale konkretnych sum zadecydują klienci. Akcja trwa od 16 listopada do 6 grudnia.
Kaufland otwiera kolejny sklep w Opolu
Na 16 listopada zaplanowano oficjalne otwarcie centrum handlowego Ozimska Park w Opolu. Kaufland jako główny operator spożywczy, a także najemca największej powierzchni w całym obiekcie uruchomi tym samym swoją 241 placówkę w Polsce. Pierwsi klienci nowego sklepu mogą liczyć na szereg atrakcji takich jak Koło Szczęścia, poczęstunek, a także specjalną ofertę promocyjną.
Zmiany personalne w zarządzie Kaufland Polska
Gunnar Günther (59), prezes zarządu Kaufland Polska, z powodów osobistych opuści firmę z dniem 31 marca 2024 r.
Kaufland realizuje kolejne cele w ramach strategii REset Plastic
Dzięki podjętym staraniom pierwotny cel strategii REset Plastic– redukcja zużycia tworzyw sztucznych w opakowaniach produktów marek własnych o 20% do 2025 r. – został już osiągnięty, dlatego Grupa Schwarz idzie o krok dalej, zakładając jeszcze bardziej ambitny plan – mniej plastiku o 30% do 2025 r. i o 35% do 2027 r.
Pokolenie K – Kaufland z kolejną edycją programu ambasadorskiego dla studentów
Pokolenie K to program ambasadorski sieci Kaufland stworzony z myślą o studentach, którzy chcą poznać specyfikę pracy w branży handlowej, otrzymać merytoryczne wsparcie w rozwoju swoich talentów oraz zaangażować się w promocję marki w środowisku akademickim. Spośród stu chętnych osób Kaufland wyłonił czterech reprezentantów, którzy będą współpracować z siecią do końca bieżącego roku akademickiego.
Półmetek konkursu „Gratisobranie i Oszczędzanie w Kauflandzie”
5 października sieć ruszyła z jesiennym konkursem „Gratisobranie i Oszczędzanie w Kauflandzie”, w którym co tydzień do wygrania jest jedna nagroda główna w postaci Fiata 500 Hybrid. Konkurs podzielony jest na sześć tygodni, a każdy klient, który zrobi zakupy za min. 100 zł, zarejestruje się na stronie i odpowie na pytanie konkursowe, ma szansę wygrać samochód lub vouchery o wartości 100 zł, 500 zł, 1 000 zł lub 10 000 zł na kolejne zakupy w sklepach Kaufland. Akcja trwa do 15 listopada.