Sieć ruszyła z nową odsłoną kampanii „Marnowanie? Nie mam w planie!”
Kaufland wystartował z kampanią „Marnowanie? Nie mam w planie!”. Można ją zobaczyć m.in. w internecie oraz gazetkach promocyjnych sieci. Inicjatywa ta ma na celu zwrócić uwagę Polek i Polaków na problem marnowania żywności. Akcja jest częścią strategii działań podejmowanych przez sieć w duchu zero waste, która obejmuje m.in. współpracę z Bankami Żywności, doskonalenie procesów w sklepach i łańcuchu logistycznym, a także działania edukacyjne w szkołach.
W sklepach Kaufland ruszył konkurs z marką Crazy Wolf
Samochód osobowy, lodówki turystyczne wypełnione produktami oraz vouchery na zakupy - to nagrody w konkursie Kauflandu promującym napoje energetyczne Crazy Wolf, dostępne wyłącznie w sklepach sieci. Szanse na wygraną zwiększa kreatywne podejście do konkursowego zadania – jury będzie oceniać pomysłowość odpowiedzi i nieszablonowe podejście uczestników do tematu.
Kampania „Tu wszystko mam!” z mocą konkursów dla klientów
Kaufland rośnie w siłę - sieć już niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Celebrację uświetnia specjalnie przygotowana na tę okazję kampania „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników, w której sieć przygotowała liczne atrakcyjne oferty oraz konkursy dla klientów. Na zwycięzców czekają bony na zakupy i nagrody pieniężne.
Sukces programu „Eko od dziecka – nie marnuję!”
Druga edycja autorskiego programu Kaufland „Eko od dziecka – nie marnuję!” dobiegła końca. Dzięki edukacyjnemu projektowi kierowanemu do uczniów szkół podstawowych udało się przekonać najmłodszych, że nie warto marnować żywności. W nowej odsłonie akcji wzięło udział łącznie 2500 uczniów.
Zmiany personalne w zarządzie Kaufland Polska
Michał Łagunionek (55), Prezes Zarządu Kaufland Polska, opuszcza firmę z powodów osobistych. Funkcję prezesa pełnił od kwietnia 2024 roku.
Kaufland z nową edycją kampanii #TeamKaufland stawia na zrównoważony rozwój
Kaufland angażuje się w tworzenie lepszego świata. Sieć ruszyła z drugą edycją kampanii #TeamKaufland stawia na zrównoważony rozwój skierowaną do pracowników, którzy pragną stać się ambasadorem zrównoważonego rozwoju firmy i wzmocnić jej działalność w obszarze ESG. W tym roku akcję zorganizowano w formie konkursu z atrakcyjnymi nagrodami.
Kaufland rozszerza działania na rzecz powodzian
Kaufland zwiększa zaangażowanie w pomoc powodzianom. Dary bezpośrednio od Kaufland trafią do miast najbardziej dotkniętych powodziami. Przekazane zostaną m.in. żywność oraz środki higieny osobistej. Sieć bezpłatnie pośredniczy również w przekazaniu wsparcia od dostawców i klientów.
Kaufland rusza na pomoc powodzianom
Kaufland pilnie angażuje się w pomoc powodzianom. Sieć wesprze osoby dotknięte niebezpiecznym żywiołem i służby, które pracują nad zapewnieniem mieszkańcom bezpieczeństwa. Wsparcie materialne dotrze m.in. do najbardziej dotkniętych powodzią miast w województwach dolnośląskim i opolskim.