Sieć ogłosiła start kampanii Tylko bałwan przepłaca

Wrocław, 08.01.2021

Dla 86% Polaków, którzy odwiedzają sklepy stacjonarne, ważnym czynnikiem wpływającym na ich decyzje zakupowe są promocje. Badania pokazują, że zwykle jesteśmy z nimi na bieżąco. Nawet 84% konsumentów regularnie korzysta z gazetek promocyjnych. Kaufland wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wszystkich łowców okazji, ogłaszając start kampanii Tylko bałwan przepłaca, w ramach której pokaże klientom, jak oszczędzać. Konsumenci doceniają akcje promocyjne sieci, o czym świadczy nagroda Blix Awards w kategorii Promocja roku 2020.

Materiały prasowe Kaufland

Kreacje reklamowe zadebiutowały 7 stycznia, a  wizerunek uśmiechniętego bałwanka – głównego bohatera kampanii Tylko bałwan przepłaca – pojawi się we wszystkich kluczowych kanałach komunikacji: w sieci, mediach społecznościowych, radiu, prasie, gazetkach promocyjnych oraz telewizji. Dzięki holistycznej strategii kampania dotrze do wszystkich grup konsumentów, prezentując im najatrakcyjniejsze cenowo promocje w sklepach Kaufland.

Poprzez kreacje reklamowe sieć przekonuje, że Tylko bałwan przepłaca, a każdy klient może tego łatwo uniknąć. Wystarczy, że skorzysta z szerokiej oferty obejmującej setki artykułów w konkurencyjnych cenach. Przeceny dotyczą produktów z kategorii XXL, asortymentu marki własnej, jak na przykład Kaufland K-Classic, jak również artykułów cenionych marek producenckich. Kampania nawiązuje również do Programu Bonusowego PAYBACK. Posiadacze zarejestrowanych kart mogą liczyć na pojawiające się co tydzień, dedykowane okazje, a także wziąć udział w konkursie, który pozwala stać się Punktowym Milionerem.

Regularnie organizujemy różnorodne akcje promocyjne z myślą o wszystkich grupach klientów Kaufland. Konsumenci zdecydowanie doceniają nasze działania, gdyż w oparciu o ich opinie otrzymaliśmy prestiżową nagrodę Blix Awards w kategorii Promocja roku 2020. Mając na uwadze fakt, że Polacy są skłonni oszczędzać, ale zarazem chcą korzystać z asortymentu wysokiej jakości, świeżości oraz w szerokim wyborze, zorganizowaliśmy kampanię Tylko bałwan przepłaca. Wielokanałowa komunikacja z udziałem uśmiechniętego bohatera ma na celu zaprezentowanie klientom najlepszych okazji w sklepach Kaufland – mówi Jerzy Piątek z Działu Komunikacji Kaufland Polska.

Równolegle z kampanią na początku roku startuje również konkurs Punktowy Milioner, który został pomyślany jako specjalna promocja dla posiadaczy zarejestrowanych kart PAYBACK. Łączna pula nagród w konkursie wynosi 4 miliony punktów PAYBACK o równowartości 40 tysięcy złotych. Aby wziąć udział w konkursie, należy wymienić minimum 100 punktów PAYBACK na zakupy w sklepach Kaufland, a następnie odpowiedzieć na pytanie opublikowane na stronie www.kaufland.pl/milioner. Konkurs składa się z czterech etapów, a zadania konkursowe zmieniają się co tydzień. Komisja wytypuje autora najbardziej kreatywnej odpowiedzi na każde z nich, nagradzając zwycięzcę 1 milionem punktów PAYBACK.