Trwa wczytywanie danych

Kaufland i Everli rozszerzają współpracę o nowe lokalizacje

Wrocław, 7 lipca 2021 r.

Od środy 7 lipca mieszkańcy kolejnych miast mogą robić zakupy w sklepach Kaufland z dostawą do domu przez Everli. Współpraca została poszerzona o sklepy między innymi w Chorzowie, Radomiu, Kielcach oraz Olsztynie. Dzięki tej coraz popularniejszej usłudze ulubione produkty spożywcze klientów mogą być pod ich drzwiami nawet w ciągu trzech godzin od złożenia zamówienia.

Do tej pory zakupy przez internet za pośrednictwem aplikacji Everli mogli robić mieszkańcy 25 miast w całej Polsce. 7 lipca liczba lokalizacji oferującej tę usługę wzrasta do 34. Na mapie zakupów on-line pojawią się: Chorzów, Kielce, Legionowo, Mysłowice, Olsztyn, Radom, Siemianowice Śląskie, Swarzędz oraz Wołomin, gdzie Kaufland posiada w sumie  10 marketów.

Zrobienie zakupów za pośrednictwem aplikacji Everli jest niezwykle proste. Wystarczy zainstalować aplikację na swoim telefonie lub skorzystać ze strony internetowej – www.everli.pl. Następnie, po podaniu adresu dostawy i upewnieniu się, że znajduje się on w obszarze obsługiwanym przez Everli, można przystąpić do kompletowania koszyka zakupów. Klienci mogą wybierać spośród ponad 6200 produktów dostępnych na internetowych półkach Kauflandu. Zamówienia on-line można składać przez całą dobę, a dostawy realizowane są od poniedziałku do piątku, a także w soboty w godzinach: 8:00 – 23:00 oraz w niedziele handlowe. Termin dostawy produktów można wyznaczyć nawet z siedmiodniowym wyprzedzeniem. Zamówienia dostarczane są w promieniu ośmiu kilometrów od wybranego marketu Kaufland. Standardowy koszt dostawy wynosi 9,90 zł.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy posiadają karty lojalnościowej PAYBACK, sieć Kaufland już w kwietniu umożliwiła kupującym za pośrednictwem Everli zbieranie punktów PAYBACK. Teraz z tej możliwości będą mogli skorzystać również mieszkańcy miast, w których 7 lipca startuje dostawa zamówień on-line z Everli. Zebrane punkty będzie można wymieniać na zakupy wyłącznie w stacjonarnie w sklepach sieci.

 

Dane kontaktowe

Karina Galli, Justyna Kalinowska
38 Content Communication