Kaufland w Krapkowicach organizuje bezpłatne badania stomatologiczne dla dzieci i młodzieży

Wrocław, 27.08.2021

Mobilny gabinet stomatologiczny kursuje po Opolszczyźnie od października 2018 r. Jego załoga odwiedziła już setki placówek oświatowych, oferując dzieciom i młodzieży bezpłatne zabiegi stomatologiczne. Pandemia nie zahamowała działalności Dentobusu, który już 30 września zaparkuje przy markecie Kaufland w Krapkowicach. Postój potrwa 2 dni.

Materiały prasowe Kaufland

Kampania promująca zakupy w sklepach sieci Kaufland w okresie, w którym Polacy najchętniej przygotowują ulubione przetwory, wystartowała 26 sierpnia. Emisja humorystycznego spotu w kluczowych kanałach digitalowych potrwa tydzień. Reklama jest obecna na TikToku, Instagramie oraz Facebooku.

W ciągu roku ponad 300 produktów z kategorii warzywa, owoce i rośliny w naszych sklepach pochodzi od polskich dostawców. Różnorodne plony z polskich pól oraz sadów warto wykorzystać do przyrządzenia domowych przetworów, do czego zachęcamy naszych klientów w najnowszej kampanii oraz gazetce promocyjnej sieci, w której klienci znajdą produkty przydatne do zaprawiania słoików w atrakcyjnych cenach – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Kampanię digitalową pierwotnie opracowano z myślą o rynku słowackim. Za koncepcję odpowiada tamtejsza agencja kreatywna This is Locco, a za realizację spotu – dom produkcyjny Protos production. Polskojęzyczną wersję spotu przygotowała firma marketingowa Spin OFF Agency.

 

[1] https://www.dlahandlu.pl/detal-hurt/wiadomosci/51-proc-polakow-robi-przetwory-domowe,100744.html