Trwa wczytywanie danych

Kaufland w Nowym Dworze Mazowieckim zmienił się dla klientów

Wrocław, 28 września 2021 r.

Sklep Kaufland w Nowym Dworze Mazowieckim przeszedł modernizację, w ramach której wprowadzono wiele nowych rozwiązań ułatwiających klientom codzienne zakupy. Z tej okazji sieć przygotowała wiele atrakcji, a także wyjątkową ofertę produktową, z których można skorzystać od 30 września.

W zmodernizowanym sklepie znajdziemy nowoczesne panele, które w porównaniu do tradycyjnych czytników cen pozwalają zarejestrować kartę Payback, sprawdzić stan punktów, aktywować specjalne kupony, a przy ladzie obsługowej zapoznać się również ze składem produktów oferowanych na wagę. Klienci preferujący płatności bezgotówkowe mogą od teraz korzystać także z kas samoobsługowych. W sklepie wdrożono rozwiązania przyjazne środowisku, w tym energooszczędne oświetlenie LED oraz automat na kaucjonowane butelki, dzięki któremu opakowania mogą zostać ponownie wykorzystane a klienci otrzymują bon na zakupy w sklepach sieci. Kaufland, który podąża za aktualnymi trendami, stworzył w markecie także Strefę Świadomego Odżywiania, w której można znaleźć produkty dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym oraz cieszące się coraz większą popularnością, w tym artykuły wegańskie i wegetariańskie, a także z niską zawartością cukru czy bez glutenu. Dodatkowo market został wyposażony we własną wędzarnię, która pozwoli klientom cieszyć się wyrobami mięsnymi wędzonymi na miejscu.

Wielkie otwarcie – atrakcje dla klientów

Klienci sklepu Kaufland w Nowym Dworze Mazowieckim mogą wybierać spośród kilkunastu tysięcy produktów, w tym m.in. artykułów świeżych – owoców i warzyw, mięsa i wędlin, serów czy produktów mlecznych, które w dużej części pochodzą od lokalnych producentów.

Osoby robiące zakupy w odnowionym sklepie od czwartku 30 września do soboty 2 października mogą liczyć na drobne podarunki w postaci żetonów do wózków zakupowych, a także róż i balonów. Nie zabraknie również słodkiego poczęstunku oraz kawy i herbaty czy napojów marki własnej sieci K-Classic. Dla klientów przewidziano również konkurs Koło szczęścia, w którym do wygrania będą bony na zakupy w sklepach sieci oraz produkty marek własnych Kauflandu m.in. artykuły spożywcze i kosmetyki.

Dane kontaktowe

Karina Galli, Justyna Kalinowska
38 Content Communication