Kaufland rozwija współpracę z Everli i wprowadza opcję click & collect w kolejnych sklepach

Wrocław, 10.12.2021

Od grudnia klienci Kauflandu w Tarnowie i Tczewie mogą korzystać z nowej usługi – Everli Click&Collect, dzięki której z każdego miejsca o dowolnej porze dnia zarezerwują swoje ulubione produkty przez stronę internetową lub aplikację mobilną, a następnie odbiorą je w dogodnym dla siebie czasie w wybranym sklepie.

Materiały prasowe Kaufland

Usługa Everli Click&Collect powstała z myślą o osobach, które doceniają wygodę i oszczędność czasu, a w ich najbliższej lokalizacji nie ma jeszcze możliwości dostarczenia zakupów bezpośrednio do domu. Klienci mogą zrobić zakupy na dwa sposoby – za pomocą aplikacji na smartfonie lub za pośrednictwem strony www.everli.com. Kupujący mają do wyboru aż 6500 produktów dostępnych na półkach Kauflandu, w tym artykuły spożywcze, świeże, mrożone czy drogeryjne. Zakupy z click&collect są wygodną opcją zarówno dla klientów, którym zależy na szybkim odbiorze artykułów, jak i dla osób planujących swoje zakupy z dużym wyprzedzeniem. Zamówienie można odebrać w punkcie informacyjnym sklepu w wybranym wcześniej przedziale czasowym – od trzech godzin do siedmiu dni od momentu jego złożenia. Dzięki płatności z góry pobyt w placówce ograniczony jest do minimum. Zakupy za pośrednictwem usługi Everli Click&Collect  są – podobnie jak przy zakupach stacjonarnych –premiowane punktami PAYBACK.

Rozwiązania z zakresu e-commerce cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem klientów. Kaufland już w 2020 roku nawiązał współpracę z Everli, która specjalizuje się w realizacji zakupów online. Obecnie klienci sieci w 34 miastach mogą korzystać z bezpośredniej dostawy produktów do domu. Tarnów i Tczew to pierwsze lokalizacje, w których udostępniono klientom usługę Everli Click&Collect.

Jej wprowadzenie nie zmienia sposobu funkcjonowania usługi click&collect realizowanej przez Kaufland. Klienci bez zmian mogą rezerwować produkty i odbierać je samodzielnie w wybranych sklepach w całym kraju.