Trwa wczytywanie danych

Kaufland w Lublinie zmienił się dla klientów

Wrocław, 3 grudnia 2021 r.

Strefa Świadomego Odżywiania, butelkomat, cyfrowe nośniki reklamowe oraz multimedialne czytniki cen – to tylko wybrane nowości, które pojawiły się w zmodernizowanym markecie Kaufland w Lublinie przy ul. Orkana 4. W sklepie wprowadzono liczne rozwiązana ułatwiające klientom codzienne zakupy.

W zmodernizowanym sklepie klienci mogą korzystać z wielu cyfrowych rozwiązań. Jednym z nich są nowoczesne panele dotykowe, które pozwalają zarejestrować kartę Payback, sprawdzić stan punktów, aktywować specjalne kupony a przy ladzie obsługowej zapoznać się również ze składem produktów oferowanych na wagę. Klienci preferujący płatności bezgotówkowe mogą od teraz korzystać także z kas samoobsługowych. Uwagę kupujących przyciągną również ekrany cyfrowe, na których wyświetlane są aktualne oferty promocyjne czy treści dotyczące zrównoważonego rozwoju.

Kaufland, który podąża za aktualnymi trendami, stworzył w sklepie Strefę Świadomego Odżywiania, w której można znaleźć produkty dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym oraz cieszące się coraz większą popularnością, w tym artykuły wegańskie i wegetariańskie, a także z niską zawartością cukru czy bez glutenu. W markecie znajduje się również wędzarnia, dzięki której można nabyć produkty wędzone na miejscu, a także lada obsługowa, która poza standardowym asortymentem mięsa, serów, wędlin i przekąsek obejmuje także ryby. Oferta sklepu Kaufland w Lublinie liczy kilkanaście tysięcy produktów, a ważną część asortymentu stanowią artykuły świeże – owoce i warzywa, mięsa, wędliny, sery czy produkty mleczne, które w dużej części pochodzą od lokalnych producentów.

W sklepie wdrożono także rozwiązania przyjazne środowisku, w tym energooszczędne oświetlenie LED. Klienci, którzy do tej pory oddawali kaucjonowane butelki w punkcie informacyjnym, teraz będą mogli zrobić to bezkontaktowo za pomocą specjalnego automatu, który wygeneruje bon do wykorzystania na zakupy w sklepach sieci.  Do dyspozycji klientów zostały także oddane wyremontowane toalety oraz szafki depozytowe.

 

Dane kontaktowe

Karina Galli, Justyna Kalinowska
38 Content Communication