Rozrabiaki Literaki ponownie w sieci Kaufland

Wrocław, 22.08.2023

Kaufland po raz kolejny angażuje się w działania edukacyjne z zakresu ekologii, zdrowia oraz codziennej troski o środowisko, skierowane do najmłodszych konsumentów. Sieć zorganizowała drugą edycję akcji Rozrabiaki Literaki, w ramach której zachęca dzieci do nauki poprzez gry i zabawy edukacyjne wprowadzające je do ekoświata. Specjalna książeczka dostępna we wszystkich sklepach sieci Kaufland sprzyja przekazaniu cennej wiedzy w interesującej formie, a także umożliwia kolekcjonowanie 24 naklejek przedstawiających tytułowych Rozrabiaków.

Rrorabiaki-Literaki, Źródło: Kaufland

Wiedząc, jak ważne jest budowanie świadomości i prośrodowiskowych nawyków już od najmłodszych lat, sieć Kaufland postanowiła zorganizować drugą edycję akcji edukacyjnej Rozrabiaki Literaki. Imiona 24 postaci rozpoczynają się od poszczególnych liter alfabetu i nawiązują do wybranych zagadnień związanych z ochroną środowiska, zdrowym odżywianiem, segregacją odpadów i innych codziennych czynności umożliwiających zmianę świata na lepsze. I tak na przykład Ciekawek opowiada ciekawostki na temat żywności, Lokales podkreśla znaczenie lokalności, Segregosław uczy, jak poprawnie obchodzić się z odpadami, a Uratka przekonuje dzieci, jak ważne jest ratowanie przed wyginięciem jak najwięcej zagrożonych gatunków zwierząt i roślin. Dzięki poszczególnym lekcjom łączącym naukę z interesującymi łamigłówkami i grami, dzieci w łatwy sposób mogą przyswajać cenną wiedzą. Zachęcają do tego dodatkowo naklejki przedstawiające wszystkich Rozrabiaków, które mogą kolekcjonować i wklejać do specjalnie opracowanej książeczki dostępnej w sprzedaży we wszystkich sklepach sieci Kaufland. Mechanizm akcji jest bardzo prosty – należy spełnić jeden warunek. Robiąc zakupy za min. 30 zł, niezależnie od liczby transakcji w ciągu dnia, klientowi przysługuje jedna losowo wybrana naklejka. Akcja trwa od 17 sierpnia do 11 października br. lub do wyczerpania zapasów naklejek.

Nauka to klucz do sukcesu

Zeszłoroczna edycja akcji cieszyła się dużą popularnością wśród klientów Kaufland i zgromadziła wiele pozytywnych opinii na temat jakości materiałów edukacyjnych oraz treści prezentowanych w mediach społecznościowych. Sieć postanowiła kontynuować zaangażowanie w obszarze edukacji najmłodszych, które stanowi istotny element strategii zrównoważonego rozwoju. Mając na uwadze oczekiwania uczestników akcji, Kaufland podjął decyzję o przygotowaniu fizycznej wersji książki Rozrabiaki Literaki. Jej regularna cena wynosi 3,99 zł, natomiast przy zakupach za min. 100 zł można ją otrzymać za 1 grosz. Oprócz miejsca do wklejania naklejek znajdują się w niej liczne edukacyjne gry i zabawy dla całej rodziny. W ten sposób sieć zachęca do wspólnego spędzania czasu w gronie najbliższych, które pozwoli jednocześnie pozyskać wartościową wiedzę.

Z akcji wyłączony jest zakup napojów alkoholowych i ich bezalkoholowych odpowiedników, wyrobów tytoniowych, wyrobów medycznych, preparatów do początkowego żywienia niemowląt oraz bonów upominkowych i kart podarunkowych. Więcej informacji oraz szczegółowy regulamin akcji znajduje się na stronie internetowej Kaufland oraz w najnowszej gazetce promocyjnej.

Kampania Rozrabiaki Literaki widoczna jest we wszystkich sklepach Kaufland, w komunikacji marketingowej w gazetkach, na stronie internetowej sieci oraz w mediach społecznościowych.