Internetowa platforma zakupowa – Kaufland Marketplace – wkracza do Polski

Wrocław, 08.04.2024

Online czy stacjonarnie? W Kauflandzie już wkrótce będzie można korzystać z obu tych możliwości. Pod koniec lata do 245 sklepów Kaufland w Polsce dołączy internetowa platforma zakupowa. Na stronie kaufland.pl będzie można znaleźć miliony artykułów z ponad 6000 kategorii, takich jak dom, elektronika, ogród i majsterkowanie, kuchnia i gospodarstwo domowe, niemowlęta i dzieci, sport i moda. Rozwiązanie to jest również szansą dla polskich sprzedawców internetowych, którzy zyskają nową platformę sprzedażową dla swoich produktów.

Materiały prasowe Kaufland

Fundamentem działalności sieci Kaufland od zawsze był handel stacjonarny, oparty na bezpośrednim kontakcie z klientem. Jako firma nowoczesna, idziemy o krok dalej i wkrótce zaoferujemy konsumentom dostęp do szerokiej gamy produktów z różnych kategorii również w świecie online, a sprzedawcom prowadzącym działalność w naszym kraju atrakcyjny kanał dystrybucji, który otworzy im drogę do rozwoju biznesu. Kaufland Marketplace już za kilka miesięcy zagości w Polsce i mamy nadzieję, że rozpoznawalność i wartości naszej marki uczynią go jedną z najpopularniejszych platform e-commerce w kraju – mówi Michał Łagunionek, prezes zarządu Kaufland Polska.

Kaufland.pl będzie funkcjonować w oparciu o model marketplace'u, co oznacza, że  Kaufland będzie współpracować z zewnętrznymi sprzedawcami detalicznymi, którzy we własnym imieniu zaoferują swoje produkty na stronie. Oprócz ceny i szczegółów oferty klienci znajdą na platformie również informacje o danym sprzedawcy. Kupujący będą mogli korzystać z wielu metod płatności, takich jak BLIK, zakup na fakturę oraz na raty, przelew bankowy online i zapłata kartą kredytową. Następnie zakupiony towar klienci otrzymają bezpośrednio od sprzedawcy. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących przedmiotu lub zamówienia wsparcie zapewni obsługa klienta Kaufland za pośrednictwem infolinii lub formularza kontaktowego.

Kaufland.pl umożliwi sprzedawcom internetowym dotarcie do nowych grup docelowych i milionów dodatkowych klientów, zapewniając szybki i łatwy dostęp do międzynarodowego rynku online. Wystarczy jedna rejestracja, aby oferenci mogli korzystać nie tylko z polskiej platformy, ale także sprzedawać swoje artykuły w Niemczech, Czechach, na Słowacji i w Austrii.

Kaufland Marktplaz w Niemczech ma aktualnie 32 miliony użytkowników miesięcznie i oferuje ponad 45 milionów produktów z ponad 6400 kategorii, dzięki czemu należy do największych platform e-commerce. W ubiegłym roku Kaufland Marketplace z powodzeniem zadebiutował także w Czechach i na Słowacji. Oprócz Polski w tym roku platforma Kaufland Marketplace zostanie uruchomiona również w Austrii.

Zawartość - media

Uwaga dotycząca wykorzystania materiałów zdjęciowych i tekstowych.

Udostępnione materiały zdjęciowe i tekstowe mogą być wykorzystywane wyłącznie do celów redakcyjnych. W przypadku wykorzystania zdjęć należy w opisie umieścić informację © Kaufland.