Na podstawie cen regularnych 15 popularnych produktów z 23 115 paragonów umieszczonych przez konsumentów w aplikacji PanParagon Kaufland uplasował się na pierwszym miejscu. Oznacza to, że sieć miała najtańszy koszyk zakupowy w porównaniu z cenami w pozostałych badanych sieciach handlowych. W analizie wzięto pod uwagę artykuły z zakupów dokonanych w marcu.
Celem naszych codziennych działań jest zapewnienie klientom tysięcy produktów konkurencyjnych cenowo. Potwierdzeniem tych starań są zestawienia, które pokazują, że ceny w Kaufland należą do jednych z najniższych w kraju. Dane aplikacji PanParagon dowodzą, że Kaufland oferuje swoim klientom korzystne ceny regularne. Czujemy z tego powodu dużą satysfakcję i na pewno nie ustaniemy w wysiłkach, aby dostarczać kupującym również liczne atrakcyjne akcje i obniżki. Co tydzień obejmujemy promocją ponad 500 niezbędnych produktów, a aż 4500 artykułów oznaczonych żółtymi etykietami jest w dyskontowej cenie – mówi Agnieszka Głowacka, dyrektor Działu Kampanii Marketingowych w Kaufland Polska.
Badanie aplikacji PanParagon obejmowało następujące produkty: brokuł, cukier Diamant, filet z piersi kurczaka, jabłka, kajzerka pszenna, kiełbasa śląska Morliny, marchew, masło extra Polskie Mlekovita, mleko Łaciate 2%, mąka tortowa Basia, papryka czerwona, pomidory malinowe, ziemniaki, olej Kujawski oraz banany. Pełny raport z badania dostępny jest na stronie internetowej.
PanParagon to popularna aplikacja do przechowywania paragonów, kontroli wydatków i wyszukiwania promocji. Umieszczane w niej dane są regularnie porównywane, tworząc tym samym autorskie zestawienia koszyków cenowych.