Jak wynika z badania Proxi.Cloud i UCE Research, zakupy spożywcze robimy coraz częściej, przynajmniej co drugi dzień. Promocje to nadal słowo klucz dla większości polskich konsumentów, bo w dobie wciąż dość wysokiej inflacji chcemy kupować więcej za mniej. Aż 98 proc. konsumentów często czeka z zakupem do momentu, w którym na dany produkt pojawi się promocja. Podczas zakupów często korzystamy z ofert dostępnych regularnie w programach lojalnościowych, co deklaruje 64 proc. badanych. Po jednorazowe rabaty sięga 77 proc. ankietowanych.[1]
Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, 9 maja Kaufland uruchomił specjalną akcję „Codzienny Prezent” dedykowaną użytkownikom programu lojalnościowego Kaufland Card. W czasie trwania promocji, czyli do 5 czerwca br., korzystający z aplikacji Kaufland, każdego dnia mają możliwość otrzymania prezentu – atrakcyjnego kuponu lub punktów lojalnościowych, które można wymienić na kolejne kupony, by oszczędzić jeszcze więcej.
Otrzymany w danym dniu kupon jest od razu dostępny i gotowy do użycia, wystarczy go aktywować i wykorzystać w ciągu trzech dni. Jeśli „prezentem” są punkty lojalnościowe, to będą one automatycznie doliczone do konta użytkownika – można z nich skorzystać, wymieniając je na dostępne kupony — w ten sam sposób co punkty, które są zbierane podczas zakupów z Kaufland Card.
Więcej informacji na temat akcji „Codzienny Prezent” znajduje się w regulaminie na stronie internetowej https://www.kaufland.pl/kaufland-card.html
[1] Badanie ARC Rynek i Opinia zrealizowane metodą CAWI, na reprezentatywnej grupie Polaków N=600, w maju 2023