Jak pracować, to tylko po mistrzowsku. Szereg korzyści, jakie wiążą się z zatrudnieniem w sieci Kaufland, podkreśla nowa kampania rekrutacyjna „Halowe Mistrzostwa”, która wystartowała we wrześniu 2024 r. Akcja promuje pracę w centrach dystrybucji Kaufland, zachęcając do aplikowania zarówno absolwentów dopiero rozpoczynających pracę zawodową, jak i osoby z doświadczeniem.
Kaufland posiada trzy centra dystrybucyjne. System dystrybucji oparty na pełnoasortymentowym Centrum Dystrybucyjnym Wola Krzysztoporska uzupełniają regionalne centra dystrybucyjne w Gliwicach i Bydgoszczy, które zaopatrują odpowiednio południową i północną część kraju w asortyment najszybciej rotujący. Każde centrum dystrybucyjne zostało wyposażone w nowoczesne rozwiązania upłynniające procesy logistyczne, obiekty wyróżnia dobrze zorganizowana struktura. To w ich murach bije serce logistyki Kaufland, gdzie po mistrzowsku planuje się, realizuje i kontroluje dostawy wysokiej jakości produktów.
To właśnie do pracy w tych wyjątkowych obiektach zachęca kandydatów nowa kampania „Halowe Mistrzostwa”. Sportowa terminologia jest osią, wokół której zbudowana jest komunikacja kampanii. Jej bohaterami są mistrzowie logistyki – na co dzień pracownicy centrów dystrybucyjnych, którzy podkreślają zalety pracy w magazynach Kauflandu: atrakcyjne zarobki w wysokości od 5400 do 8600 złotych brutto miesięcznie, fachowe szkolenia i kursy (m.in. na operatora wózków widłowych) czy bezpłatne posiłki w kantynie.
- Powtarzające się w clipach kampanii hasło “No mistrz!” idealnie pasuje do pracownika, który codziennie stawia czoła wyzwaniom w logistyce. Mistrzowskie są też benefity: oprócz obiadów sfinansowanych w całości przez pracodawcę oferujemy prywatną opiekę medyczną oraz bezpłatną opiekę fizjoterapeuty. Wszystko po to, by mistrzowie logistyki Kaufland mogli odpowiednio zatroszczyć się o swoje zdrowie – mówi Mateusz Staniszewski, Dyrektor Centrum Dystrybucyjnego w Woli Krzysztoporskiej. – To jeszcze nie wszystko, ponieważ pracownicy mogą korzystać także z karty MultiSport, otrzymują bony na Wielkanoc i Boże Narodzenie, paczki świąteczne, a także wyprawki z okazji narodzenia dziecka. Organizujemy także w logistyce pikniki rodzinne, podczas których dzieci mogą zobaczyć miejsce pracy mamy lub taty.
Kampania „Halowe Mistrzostwa” widoczna jest w kanałach digitalowych sieci Kaufland – w mediach społecznościowych (na Facebooku, Instagramie, TikToku i w serwisie LinkedIn), a także w reklamach Google.
Szczegółowe informacje na temat rekrutacji na poszczególne stanowiska znajdują się na stronie internetowej: Twoja przyszłość w firmie Kaufland | Kaufland