Kiedyś to były czasy! Kaufland rusza w nostalgiczną podróż po Polsce

Wrocław, 24.07.2025

Kaufland rozpoczyna ogólnopolską akcję pod hasłem „Nostalgiczna podróż”. Letnia kampania przeniesie klientów w beztroski klimat lat 90. i 2000. Specjalnie przygotowany bus odwiedzi sześć miast, oferując mieszkańcom retro atrakcje.

Nostalgia

Letnia akcja rozpocznie się już 25 lipca w Żywcu i potrwa do 30 sierpnia. W trakcie swojej trasy nostalgiczny bus Kauflandu zatrzyma się także w Płocku, Iławie, Malborku, Rumi i Wejherowie. W każdym z miast powstanie specjalna strefa eventowa, w całości osadzona w klimacie lat 90. i 2000. 

Centralnym punktem wydarzenia będzie dwupiętrowy autobus z DJ-em i przekąskami, a także Kiosk Kauflandu, w którym dostępne będą produkty z czasów dzieciństwa dzisiejszych 30 i 40 latków. Na uczestników czekać będą m.in. retro gry i zabawy, silent disco, kino plenerowe z kultowymi, polskimi komediami czy strefa chillu.  

Niektórzy z nas pamiętają grę w klasy, dzielenie się chipsami bekonowymi, gumę balonową, spotkania na trzepaku, mierzenie dżinsów na bazarze, czy picie oranżady na miejscu. Mamy nadzieję, że nasza kampania, przynajmniej na chwilę, pozwoli wrócić do tych pięknych wspomnień – mówi Marta Rumak, Dyrektor Działu Digital w Kaufland Polska.  

Wydarzeniom towarzyszyć będą także wyjątkowi goście - Ola Kot, dziennikarka radiowa i telewizyjna oraz Zygmunt Chajzer – jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci polskiej telewizji lat 90. 

W ramach kampanii „Nostalgiczna podróż” Kaufland przygotował również specjalną ofertę produktową w sklepach stacjonarnych. Od 31 lipca klienci będą mogli znaleźć artykuły kojarzące się z tamtymi czasami w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Dodatkowo kampanii towarzyszyć będzie dedykowana komunikacja w mediach społecznościowych i spoty wideo.