Nowe kreacje odwołują się do popularnych motywów superbohaterskich. Bohaterowie tacy jak Apple Guy, Cherry Girl czy The Broc symbolizują zdrową energię i siłę płynącą ze świeżych produktów. Kampania wykorzystuje humor, dynamiczną narrację i atrakcyjne wizualnie środki wyrazu, by podkreślić znaczenie owoców i warzyw w codziennej diecie.
– Powrót do szkoły to dla wielu dzieci i rodziców prawdziwa misja – pełna wyzwań, emocji i codziennych zwycięstw. Dlatego w nowej kampanii sięgamy po metaforę superbohaterów, którzy idealnie oddają ten klimat: są odważni i kreatywni. Chcemy nie tylko budować pozytywny nastrój wokół rozpoczęcia roku szkolnego, ale też realnie wspierać zakupy rodzin oraz promować zdrowe wybory żywieniowe – mówi Magdalena Misiarz, Dyrektor Działu Kampanii Marketingowych w Kaufland Polska.
Akcja obejmuje spoty wideo, działania w mediach społecznościowych, reklamy OOH oraz materiały POS w sklepach. Towarzyszą jej atrakcyjne promocje na warzywa i owoce. Kaufland oferuje ponad 400 gatunków świeżych produktów, co stanowi jedną z najszerszych propozycji na polskim rynku. Kampania wpisuje się w szerszą strategię komunikacyjną sieci realizowaną pod hasłem „Kaufland jest fresz”, której celem jest konsekwentne wzmacnianie wizerunku sieci jako marki stawiającej na jakość świeżej żywności – od owoców i warzyw, przez pieczywo, aż po produkty z lady obsługowej kilkukrotnie nagrodzone Laurem Klienta.
Dodatkowo, to kolejna kreatywna realizacja w portfolio marki. Niedawno Kaufland promował linię orzechów i bakalii K-Classic w spocie utrzymanym w wyjątkowej stylistyce inspirowanej twórczością Wesa Andersona.