Trwa wczytywanie danych

Grillowanie na bogato i z głową

Wrocław, 29 kwietnia 2021 r.

Blisko 40% Polaków zadeklarowało, że na grillowanie podczas majówki przeznaczy od 51 do 100 zł. Przy tym ponad 93% ankietowanych przyznało, że wszystkie niezbędne produkty postara się kupić w promocyjnej cenie[1]. Z myślą o tej grupie konsumentów Kaufland przygotował specjalną ofertę prezentowaną w ramach najnowszej letniej kampanii reklamowej „Tanie lato na bogato”.

Kampania zintegrowana „Tanie lato na bogato” obejmuje serię humorystycznych spotów. Pojawią się one we wszystkich najważniejszych kanałach komunikacji – w prasie, telewizji, mediach społecznościowych, a także w materiałach POS. Głównym bohaterem kampanii jest amator letniego wypoczynku, który dzięki specjalnej ofercie z sieci Kaufland  dowie się, jak przyjemnie i bezproblemowo relaksować się w trakcie letnich miesięcy. W pierwszym etapie kampanii, którego hasło brzmi „Tanio grilluj na bogato”, sieć Kaufland w humorystycznym spocie zaprezentuje klientom sztukę grillowania oraz będzie promować artykuły, dzięki którym można przygotować grilla zarówno dla miłośników mięs, jak i wegetarian i wegan w przystępnej cenie. W kolejnych odsłonach kampanii Kaufland zaprezentuje kolejne pomysły na letni relaks. Za koncepcję filmów odpowiada agencja Ancymony, a za ich produkcję – studio filmowe Ikona. Zakupem mediów zajęła się firma Media Insight. Kampania „Tanie lato na bogato” startuje w ostatnim tygodniu kwietnia i potrwa do końca sierpnia.

W ogrodzie jak w restauracji

Niespełna 20% Polaków w czasie pandemii najbardziej tęskni za wizytami w restauracji[2]. Grillowanie, mimo skromniejszego niż dotychczas grona, z pewnością przyniesie nam namiastkę kulinarnych wojaży zahamowanych przez lockdown. Sezonowa oferta sklepów Kaufland obejmuje wszystkie produkty, bez których nie wyobrażamy sobie udanego grilla. Poza kiełbasą, boczkiem czy szaszłykami królującymi na ruszcie w asortymencie znajdziemy bogaty wybór artykułów kuchni świata, a także produktów wege, które coraz bardziej zyskują na popularności. Klienci zaopatrzą się u nas także w akcesoria niezbędne do gotowania na świeżym powietrzu, w tym różnego rodzaju grille, rozpałki i jednorazowe naczynia przyjazne środowisku. Wiele produktów zarówno spożywczych, jak  i przemysłowych znajdziemy w asortymencie marki własnej Kauflandu – Let’s BBQ, która powstała właśnie z myślą o miłośnikach grillowania – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

 

[1] Raport analityków Blix, maj 2020

[2] Polaków Portfel Własny: zakupy w dobie pandemii, Santander Consumer Bank, styczeń 2021

Dane kontaktowe

Karina Galli, Justyna Kalinowska
38 Content Communication