Przy kształtowaniu asortymentu nieocenionym źródłem informacji są sami konsumenci, którzy często sugerują detalistom wprowadzenie do oferty konkretnych artykułów. W ostatnim czasie do sieci Kaufland za pośrednictwem Centrum Obsługi Klienta oraz social medów spłynęło wiele próśb o wprowadzenie do sprzedaży kawy Golden Bow Solutions, która podbiła ich gusta. Kaufland postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, dzięki czemu produkty tej marki pojawią się w sklepach sieci już 15 kwietnia. Do oferty promocyjnej trafi kawa rozpuszczalna (100 g) oraz kawa mielona (150 g). Oba warianty będą dostępne w trzech smakach: krówka, delicja pomarańczowa i batonik wafelkowy.
Kawy GBS mają niepowtarzalne właściwości pobudzające, dzięki podwyższonej zawartości naturalnej kofeiny pozyskiwanej ze starannie wyselekcjonowanych ziaren kakaowca. Jest jej aż 5 razy więcej niż w przypadku tradycyjnych kaw. Napój nie posiada w swoim składzie cukru ani substancji słodzących oraz ma delikatny smak i aksamitną konsystencję.
W 2019 roku 51% Polaków z dużych miast piło kawę poza domem[2]. Rok później było ich o 9 punktów procentowych mniej, na co z pewnością wpłynęła pandemia i towarzyszący jej lockdown. Napar parzony w domu powinien zatem zastępować kawiarniane doświadczenia, a popularność kaw GBS pokazuje, że doskonale sprawdzają się w tej roli.
[1] https://www.gfk.com/pl/insighty/polski-rynek-kawy-rosnie-nawet-w-czasie-pandemii
[2] https://arc.com.pl/Kawa-na-miescie-w-czasach-pandemii-blog-pol-1598953604.html