Program lojalnościowy sieci Kaufland zapewnia użytkownikom przede wszystkim atrakcyjne ceny na wybrane produkty, dzięki czemu klienci mogą zaoszczędzić konkretne sumy, a także umożliwia zbieranie punktów, które można wymieniać na dodatkowe zniżki. Jak pokazują dane sieci Kaufland, specjalne oferty zachęciły klientów lojalnościowych do częstszych zakupów z kartą – frekwencja w sklepach w marcu 2023 roku w porównaniu do marca 2022, gdy program Kaufland Card jeszcze nie funkcjonował, była wyższa o 20%.
Program stworzony z myślą o konsumencie
Przed wprowadzeniem programu lojalnościowego Kaufland przeprowadził badania, aby jak najlepiej poznać oczekiwania klientów i stworzyć dla nich program szyty na miarę. Aż 87% respondentów wskazywało, że obniżka cen produktów jest benefitem najbardziej zachęcającym do zakupu[1]. Mając to na uwadze, Kaufland każdego dnia zapewnia użytkownikom Kaufland Card niższe ceny na artykuły codziennego użytku – owoce i warzywa, mięso, pieczywo, ryby, produkty spożywcze zarówno znanych brandów, jak i marek Kaufland. W cotygodniowej ofercie znajdują się także artykuły z kategorii nonfood – wśród nich marek własnych Parkside, Countryside, SWITCH ON.
Co więcej, Kaufland nagradza klientów przy każdych zakupach – za każdą wydaną złotówkę użytkownik Kaufland Card otrzymuje jeden punkt. Punkty te klienci mogą wymieniać na specjalne kupony, które pozwalają nabyć dany produkt po bardzo okazyjnej cenie, nawet za symboliczny grosz – od 26.04 do 3.05, aktywując dany kupon, można nabyć napój gazowany K-Classic o pojemności 2 l lub płatki śniadaniowe K-Classic 250 g za jeden grosz.
Obecnie ponad 60% użytkowników Kaufland Card korzysta z cyfrowej wersji programu, która zapewnia dodatkowe korzyści. Jest to m.in. elektroniczne podsumowanie zakupów, dzięki któremu można sprawdzić, ile pieniędzy zaoszczędziliśmy, robiąc zakupy z Kaufland Card.
Aktualnie z okazji nadchodzącego sezonu grillowego sieć zaprasza użytkowników Kaufland Card do zabawy w „Koło oszczędności”. Po każdym zakupie z użyciem Kaufland Card klient będzie miał możliwość zakręcić wirtualnym kołem w aplikacji i zdobyć atrakcyjne kupony zniżkowe. W ramach akcji klienci mają szansę otrzymać zniżki na produkty niezbędne do przygotowania grilla – artykuły spożywcze m.in. mięso, warzywa, sosy, dodatki i wiele innych.
Sieć z satysfakcją obserwuje rosnącą liczbę zarejestrowanych użytkowników programu lojalnościowego i jest wdzięczna klientom za zaufanie, jakim ją obdarzają, przystępując tak licznie do programu. Kaufland deklaruje, że to dopiero początek i razem z klientami będzie szedł po jeszcze większe oszczędności.
[1] Raport "Jak kupują Polacy - Kaufland" - dokument można pobrać TUTAJ.