Kaufland stawia na świeżość w swoich sklepach i… nowej kampanii marketingowej

Wrocław, 01.06.2023

Świeżość produktów, w szczególności artykułów wrażliwych, tj. owoców i warzyw, pieczywa oraz asortymentu oferowanego w ladzie obsługowej, to główny temat najnowszej kampanii marketingowej sieci Kaufland. Detalista, wykorzystując wiele kanałów komunikacji, podkreśla swoje zaangażowanie w dostarczeniu konsumentom wysokojakościowych produktów, do czego nawiązuje również hasło przewodnie kampanii: „Gdzie przebojową świeżość mam”.

Materiały prasowe Kaufland

Jak pokazują dane GfK Polonia, w 2022 r. ponad połowę koszyka zakupowego konsumentów stanowiły artykuły świeże[1]. Z obserwacji wynika, że to właśnie ta kategoria produktów ma największy wpływ na wybór sklepu, do którego uda się klient. Świadoma tego jest sieć Kaufland, która zainaugurowała kampanię marketingową pod hasłem: „Gdzie przebojową świeżość mam”. W materiałach promocyjnych Kaufland podkreśla, w jaki sposób wypełnia obietnicę polegającą na zapewnieniu konsumentom świeżych produktów każdego dnia.  

Krótkie drogi transportu

W sklepach Kaufland klienci przez cały rok mogą znaleźć ponad 500 różnych odmian owoców i warzyw pochodzących ze sprawdzonych i certyfikowanych upraw, w tym produkty convenience, kiszonki i wyciskane soki. Sieć preferuje współpracę z polskimi i lokalnymi dostawcami, co zapewnia krótką drogę transportu, a tym samym świeżość produktów. Jakość owoców i warzyw jest regularnie kontrolowana zarówno w magazynach, jak i przez pracowników sklepów. Dostawy owoców i warzyw odbywają się codziennie, dlatego sieć dostosowuje ceny produktów w zależności od pory dnia.

Bezpieczne przechowywanie i ekspozycja

Wyróżnikiem sklepów Kaufland jest bez wątpienia lada obsługowa. W ciągu roku Kaufland oferuje klientom ok. 100 rodzajów wędlin, ok. 60 rodzajów sera z Europy i różnych regionów Polski, ponad 40 rodzajów mięsa i wyrobów mięsnych, które są restrykcyjnie kontrolowane na każdym etapie produkcji. Klienci mogą zaopatrzyć się także w szeroką gamę przekąsek, takich jak oliwki, nadziewane pieczarki, sałatki, polskie specjały rybne. Wiele produktów oferowanych w ladzie pochodzi od krajowych oraz lokalnych producentów. W przypadku tej kategorii asortymentu bardzo ważne jest utrzymanie odpowiedniej temperatury, dlatego Kaufland dba o transport, przechowywanie i eksponowanie produktów z zachowaniem ciągu chłodniczego.

Regularna kontrola

W przypadku owoców i warzyw, produktów z lady oraz piekarni pracownicy sklepów Kaufland kontrolują jakość produktów wielokrotnie w ciągu dnia. Pieczywo jest wypiekane wg ściśle określonego planu, aby o każdej porze klienci mieli dostęp do świeżych chlebów, bułek, słodkich i słonych przekąsek. Pracownicy sieci Kaufland przechodzą regularne szkolenia dotyczące oceny jakości produktów oraz działań, które pozwalają zachować świeżość artykułów.

Kampania „Gdzie przebojową świeżość mam” obecna jest w telewizji, radiu, a także w mediach własnych sieci Kaufland — na platformach społecznościowych Facebook, TikTok, Instagram, w serwisie Youtube, w aplikacji mobilnej Kaufland dla konsumentów, a także na stronie internetowej www.kaufland.pl, w gazetkach dla konsumentów oraz sklepach — w materiałach POS. W kampanii sieć stosuje charakterystyczny znak „Obietnica świeżości dla najlepszej jakości”. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do 7 czerwca, natomiast druga zaplanowana jest na jesień.

 

[1] Raport „Jak kupujący Polacy”, 2023

Pełna wersja raportu do pobrania TUTAJ.

Zawartość - media

Uwaga dotycząca wykorzystania materiałów zdjęciowych i tekstowych.

Udostępnione materiały zdjęciowe i tekstowe mogą być wykorzystywane wyłącznie do celów redakcyjnych. W przypadku wykorzystania zdjęć należy w opisie umieścić informację © Kaufland.