Ekspansja jest jednym z kluczowych elementów strategii rozwoju sieci Kaufland. Obecnie w Polsce firma posiada 247 sklepów. W ostatnich kilku miesiącach nowe placówki otwarto w Gdyni (trzeci sklep w tym mieście), a także w Warszawie przy ul. Górczewskiej (ósmy market w stolicy). Sieć nie zwalnia tempa i jeszcze tej jesieni otworzy dla klientów sklepy w Rumi oraz w Mikołowie, natomiast na początku grudnia w Bielsku-Białej pierwszych klientów przyjmie 250. placówka sieci.
Okrągła liczba sklepów Kaufland w Polsce to nie tylko powód do wspólnego świętowania razem z klientami. Sieć przygotowała dla nich liczne atrakcje, ale również okazja do przypomnienia wartości, jakimi Kaufland kieruje się, odpowiadając na potrzeby klientów i przygotowując dla nich ofertę. Są to: atrakcyjne ceny, szeroki wybór jak w hipermarkecie, wyjątkowa świeżość artykułów spożywczych oraz specjalne oferty dla stałych klientów w ramach programu lojalnościowego Kaufland Card. Do tych wartości nawiązuje kampania „Tu wszystko mam!”, która ruszyła 9 października i jest widoczna w POS, mediach społecznościowych, jak również w telewizji, VOD oraz w radiu.
– Głównym przekazem kampanii są korzyści, jakie Kaufland oferuje konsumentom na co dzień, do czego nawiązuje hasło „Tu wszystko mam!”. W materiałach wizualnych bohaterami są realni pracownicy Kauflandu zaproszeni do udziału w projekcie. W ten sposób przy okazji wyróżniamy załogę naszej firmy, ponieważ to dzięki zaangażowaniu pracowników możemy się rozwijać i świętować dziś zbliżające się otwarcie 250. marketu w Polsce – mówi Agnieszka Głowacka, dyrektor Działu Kampanii Marketingowych w Kaufland Polska.
W trakcie kampanii nie zabraknie licznych niespodzianek dla klientów – ofert specjalnych i kuponów w aplikacji Kaufland Card. Każdego tygodnia aż do 13 listopada do wygrania 250 nagród, w tym m.in. vouchery na zakupy o wartości od 1000 do 10 000 złotych i nagroda pieniężna 25 000 zł.
Więcej informacji na temat kampanii praz szczegóły dotyczące konkursów można znaleźć na stronie 250 sklepów | Kaufland.