Mniej znaczy więcej. Dotyczy to również opakowań.
Opracowujemy odpowiednie działania, aby ograniczyć powstawanie odpadów opakowaniowych. Zgodnie z założeniami strategii Reset Plastic do 2025 roku zużycie plastiku zostanie zredukowane co najmniej o 20%, a 100% opakowań marek własnych będzie w jak największym stopniu nadawać się do recyklingu. Do 2025 roku udział recyklatów w produkcji opakowań naszych marek własnych wyniesie średnio 20%.
Zrównoważony rozwój:
Mamy proste i klarowne podejście do tego, jak zapobiegać powstawaniu plastikowych odpadów. Zrównoważony rozwój musi być realizowany w sposób kompleksowy – przez wzornictwo produktów i recykling po innowacyjność i działania edukacyjne. Logo „Świadomie zapakowane“ umieszczamy na zoptymalizowanych opakowaniach, np. na oleju słonecznikowym K-Classic w butelce PET. Tym samym zwracamy uwagę na działania mające na celu redukcję plastiku.
Wyróżnienie za innowacyjny surowiec
Pod koniec 2020 roku OutNature została wyróżniona za nowatorski pomysł produkcji opakowań zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju w oparciu o włókna rożnika. Firma otrzymała Niemiecką Nagrodę Opakowań w kategorii „Nowy materiał”. Na początku 2021 roku OutNature dostała renomowaną nagrodę WorldStar Award, przyznawaną przez World Packaging Organisation w kategorii „Packaging Materials & Components“.